لامبورگینی هوراکان استراتو با لیفت 1.7 اینچی، حالت رالی درایو معرفی شد

در حالی که ممکن است سفارشی‌سازی‌ها تقریباً نامحدود باشد، خود Sterrato اینطور نیست. لامبورگینی 1499 دستگاه برای جهان خواهد ساخت که تولید آن از فوریه 2023 آغاز خواهد شد. قیمت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.



منبع

لاستیک ها همچنین مقداری گاز بیشتری را در خاک ایجاد می کنند، که وقتی 602 اسب بخار قدرت (449 کیلووات) و 413 پوند فوت (560 نیوتن متر) گشتاور دارید، مهم است. این امتیاز برای این نسخه از لامبورگینی 5.2 لیتری V10 است که تمام این قدرت را از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه ارسال می کند. هنگامی که چنگال زیاد باشد، هوراکان استراتو در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) می رسد و تا حداکثر سرعت 162 مایل در ساعت ادامه می دهد. به اندازه سایر هوراکان ها سریع نیست، اما هدف بسیار متفاوتی در زندگی دارد.

هوراکان استراتو علاوه بر بلندتر بودن، کمی عریض‌تر نیز هست. پیست 1.2 اینچ در جلو و 1.3 اینچ در عقب کشیده شده است و البته تمام چرخ متحرک است. ترمزهای 15 اینچی با کالیپرهای 6 پیستونی، قدرت توقف را در جلو، با دیسک های 14 اینچی و کالیپرهای چهار پیستونی در عقب، تامین می کنند. آنها در پشت چرخ‌های 19 اینچی قرار گرفته‌اند که با مجموعه‌ای از لاستیک‌های بریجستون Dueler AT002 همه‌جانبه، مخصوص این خودرو ساخته شده‌اند. آنها هنوز هم لاستیک های سری 40 کم مشخصات هستند، اما حداقل یک وجود دارد مقدار کمی دیواره جانبی بیشتر برای محافظت و راحتی هنگام خروج از پیاده رو.

ظاهر بصری استراتو این را بیشتر نشان می دهد. پانل های آلومینیومی زیر بدنه از بخش های حیاتی پیشرانه محافظت می کنند. همچنین دارای رکاب‌های تقویت‌شده و ورودی هوای جابجا شده در پشت سقف است که نه برای حرکت در آب‌های عمیق، بلکه برای جذب هوای تمیز بدون گرد و غبار طراحی شده است. غیرممکن است که قوس‌های پررنگ گلگیر و چراغ‌های کمکی روی دماغه را از دست بدهید، و با حرکت در داخل، تودوزی منحصر به فرد Verde Sterrato Alcantra را با گرافیک جدید روی صفحه لمسی خواهید دید. همچنین چندین ابزار متمرکز خارج از جاده از جمله شیب‌سنج، نشانگر پیچ و رول، نشانگر زاویه فرمان و غیره وجود دارد.

لامبورگینی هوراکان سراتو

این اوج ماه ها عکس های جاسوسی است که هوراکان بلند شده را در حال عمل نشان می دهد. طراحی بیرونی به طور رسمی اوایل ماه نوامبر فاش شد، البته تا حدودی در دود فرو رفته بود. اکنون ما افشای کامل را داریم، و در اینجا چیزی است که شما دوست داشتید بدانید. استراتو دارای سیستم تعلیق متوسط ​​1.7 اینچی بر روی هوراکان اوو است. این امکان سفر بیشتر با سیستم تعلیق را فراهم می کند و لامبورگینی نسخه به روز شده ای از سیستم یکپارچه دینامیک خودرو خود را به Sterrato می دهد تا از آن حداکثر استفاده را ببرد. کالیبراسیون‌های جدیدی برای حالت‌های رانندگی Strada و Sport وجود دارد و حالت Rally جدیدی نیز برای سطوح با چسبندگی کم وجود دارد.

لامبورگینی هوراکان سراتو