ماسک می گوید تسلا نیمه بارگذاری شده، سفر 500 مایلی را تکمیل می کند

15 عکس ها



منبع

برای اطلاعات بیشتر در مورد وسایل نقلیه الکتریکی، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست در زیر موجود است.

رئیس تسلا در توییتر – جایی که او نیز رئیس است – در یک پست کوتاه به تیم برای رسیدن به 500 مایل تبریک گفت. جزییات دویدن ناشناخته است، جدای از اینکه کامیون مسافتی را با بار کامل در بکسل طی می کند.

شایان ذکر است که برد 500 مایلی بر اساس سرعت بزرگراه در زمین هموار است. دقیقاً مشخص نیست Semi در این آزمایش اخیر چه زمینی را پوشش داده است یا با چه سرعتی پیش می رفته است. تسلا می‌گوید این کامیون می‌تواند با بار کامل در 20 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، اما کامیون‌داران ممکن است بیشتر به توانایی Semi در افزایش درجه‌های پنج درصدی در سرعت‌های بزرگراه علاقه داشته باشند.

طبق وب سایت تسلا، Semi دارای برد تخمینی 500 مایل با وزن ترکیبی ناخالص 82000 پوند است. دوستان ما در InsideEVs بیشتر توضیح دهید که برد Semi توسط یک بسته باتری عظیم 1000 کیلووات ساعتی تغذیه می شود. یک باتری کوچکتر 600 کیلووات ساعتی نیز ارائه شده است که به کامیون یک برد کامل حدود 300 مایل بین شارژ می دهد. شارژ سریع می تواند 70 درصد از کل محدوده را در حدود 30 دقیقه دوباره پر کند. بر اساس داده های تسلا در مورد شارژ در مقابل مصرف سوخت دیزل، این شرکت تخمین می زند که حدود 200000 دلار در مصرف سوخت طی سه سال صرفه جویی کند.