نیسان GT-R R32 1000 اسب بخار را در طول اتوبان کار می کند

موردی که در این ویدیو وجود دارد به دور از انبار است. هنوز هم یک موتور 2.6 لیتری شش سیلندر خطی دارد، اما یک توربوی تک و عظیم جایگزین جفت اصلی می شود. خروجی ادعا شده حدود 1000 اسب بخار (746 اسب بخار) و 710 پوند فوت (963 نیوتن متر) است. با توجه به زمان تعویض دنده توسط راننده، به نظر می رسد که خط قرمز موتور حدود 9000 دور در دقیقه باشد. یک گیربکس شش سرعته متوالی جایگزین گیربکس دستی اصلی می شود.

نسل R33 Skyline GT-R در سال 1995 جایگزین R32 شد. همچنان از RB26DETT استفاده می‌کرد اما ظاهر بیرونی کمی شیک‌تر در مقایسه با مدل قبلی داشت.

14 عکس ها

این نیسان اسکای لاین به قدری قدرت دارد که سوزن سرعت سنج می تواند تمام طول صفحه را بپیچد و درست قبل از علامت صفر متوقف شود. GPS تنها راه برای اطلاع از سرعت حرکت خودرو در اتوبان است.

نسل های نیسان اسکای لاین

از آنجایی که می توانید وسایل نقلیه 25 ساله یا بیشتر را به ایالات متحده وارد کنید، کل محدوده R32 Skylines برای وارد کردن به این کشور در دسترس است. GT-R در صدر این محدوده قرار دارد، اما درجات پایین تری نیز با نیروگاه های شش و حتی چهار گلدانی کم قدرت وجود دارد. با برخی از این موتورها، سبک بدنه سدان نیز موجود است.



منبع

زمانی که در سال 1989 معرفی شد، نسل R32 Skyline GT-R اولین خودرویی بود که در 16 سال گذشته از این نام استفاده کرد. نیسان مطمئن شد که با صدای بلند برمی گردد. قدرت از موتور 2.6 لیتری تویین توربو شش خطی RB26DETT تامین می شد. تولید رسمی 276 اسب بخار (206 کیلووات) بود که دلیل آن توافق آقایان بین خودروسازان ژاپنی بود که ارقام بالاتر از این رقم را منتشر نکنند. تعداد واقعی به احتمال زیاد بیشتر بود. این پیشرانه شامل سیستم چهار چرخ متحرک ATTESA E-TS و یک جعبه دنده پنج سرعته دستی بود.