مدل لو رفته تویوتا GR کرولا ادعا می کند که در ماه اکتبر به نمایندگی ها می رسد


بر اساس پستی که یک یادداشت داخلی فاش شده در انجمن GR Corolla را نشان می دهد، تویوتا GR کرولا 2023 در اکتبر 2022 به نمایندگی ها می رسد. Motor1.com برای کسب اطلاعات در مورد مشروعیت این سند با تویوتا تماس گرفت. یکی از سخنگویان به ما گفت: “از تماس شما متشکریم. در حال حاضر نمی توانیم فروش موجود را تایید کنیم.”

زمانی که تویوتا GR کرولا را عرضه کرد، گفت که مدل پایه Core تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. این زمان با ادعای یادداشت داخلی در مورد ورود هات هچ به نمایشگاه ها در ماه اکتبر مطابقت دارد.

GR Corolla Core نسبت به نسخه داغتر Circuit Edition و Morizo ​​Edition که در سال تقویم 2023 وارد بازار می شوند، کمتر تهاجمی به نظر می رسد. این درجه فاقد کاپوت برآمده و سقف ساخته شده از فیبر کربن از مدار است. دیفرانسیل لغزش محدود تورسن جلو و عقب به جای استاندارد بودن، بخشی از یک بسته عملکرد اختیاری است.

خریداران Core همچنان موتور سه سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ G16E-GTS با قدرت 300 اسب بخار (224 کیلووات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) را دارند. از طریق یک دستی شش سرعته با عملکرد تطبیق دور حرکت می کند. سیستم چهار چرخ متحرک دارای تنظیمات تقسیم گشتاور 60-40، 50-50 و 30-70 در عقب است.

کابین Core شامل یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 8.0 اینچی است. تودوزی ترکیبی از جیر مصنوعی Brin Naub و چرم مصنوعی در طرح رنگ مشکی و قرمز است. ارتقاء اختیاری شامل بسته هوای سرد است که گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده را اضافه می‌کند. همچنین یک بسته فناوری با ناوبری، استریو ارتقا یافته و شارژ بی سیم تلفن هوشمند نیز وجود دارد.

سخنگوی تویوتا قبلاً به Motor1.com گفته بود که این شرکت قصد دارد بیش از 5000 نمونه از مدل Core بسازد. تنها قصد داشت 1500 نمونه از نسخه مدار تولید کند. فقط 200 دستگاه از Morizo ​​Edition به ایالات متحده می آید.

انتظار می رود تقاضای زیادی برای همه انواع GR کرولا وجود داشته باشد، اما علاقه به Morizo ​​باید به ویژه زیاد باشد. موتور آن دارای گشتاور افزایش یافته 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) است و گیربکس دنده کوتاه تری دارد. نسبت های دنده های دیفرانسیل نیز کوتاه تر است. در داخل، مدل صندلی های عقب را از دست می دهد.



منبع