نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزار حضور و غیاب دورکاری افق فراویژن | مجله حضور و غیاب

اگر به دنبال خرید بهترین نرم افزار حضور و غیاب دورکاری هستید با افق فراویژن ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت نسبت به برقراری تماس با ما اقدام فرمایید. همچنین این شرکت در وبسایت خود اطلاعات جامعی در مورد نوع های مختلف دستگاه حضور و غیاب، سیستم کنترل تردد و قیمت دستگاه حضور و غیاب به شما خواهد داد. علاوه بر این، سامانه حضور و غیاب کارکنان کاملا آنلاین و تحت وب بوده و به عنوان یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین قادر است در نسخه دسکتاب و موبایل به عنوان یک برنامه حضور غیاب کارآمد در اختیار مدیران سازمان ها قرار گیرد. بی شک شما در سازمان خودتان با توجه به تعداد بالای پرسنل خود نیاز به یک نرم افزار حضور و غیاب جامع و همه فن حریف دارید.

⓷ اپلیکیشن حضور و غیاب و نرم افزارهای سیستم عاملی

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزار حضور و غیاب دورکاری افق فراویژن | مجله حضور و غیاب

این سخت افزارها نیاز به یک سیستم تردد قدرتمند مانند نرم افزار حضور غیاب رایگان تحت وب کسرا دارند که بتواند به خوبی از عهده این مهم برآید. یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای حضور و غیاب که در آن امکان مشاهده و مدیریت ساعات کاری، مرخصی و اضافه کاری پرسنل بصورت کامل ارائه شده است. قیمت مناسب، پشتبانی صحیح از استخدام، مدیریت منابع انسانی و پرداخت درست و دقیق دستمزدها از ویژگی‌های این سیستم است. ممکن است شما با تهیه یکی از این دستگاه ها مشکل خود را برای مدیریت زمان ورود و خروج کارکنان و ثبت تردد آنها رفع کرده باشید، اما همچنان نیاز به رابطی که اطلاعات ثبت شده را به شما نشان دهد حس می شود. ناگفته نماند که شرکت زمان پرداز با ارائه نرم افزار حضور و غیاب تحت سیستم عامل ویندوز، نیاز به رابط کاربری را برای مشتریان خود رفع کرده است.

بازیابی و پشتیبانی اطلاعات

اینجا این نرم افزارهای تحت وب هستند که می توانند یاری رسان باشند و در اسرع وقت درخواست وی را به ثبت برسانند. یکی از مزایای دیگری که برای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب می توان نام برد این است که این نرم افزار همزمان می توان در چند سیستم اجرا شود. گاهی اوقات حتی میتوان از سامانه های حضور و غیاب به صورت ماهیانه، ارشیو تهیه کرد. برخی از این قابلیت‌ها مثل جلوگیری از اشغال فضای سیستم، دارا بودن سیستم ماژولار، سهولت در دسترسی به انواع مرورگرهای اینترنت و بهره‌مندی تعداد زیادی از کاربران به طور همزمان است. البته نسخه‌های تحت وب این نرم افزارها شباهت بسیاری به نسخه‌های سیستم عاملی دارند و اغلب نرم افزارهایی با همان ظاهر می‌باشند که به وسیله‌ی یک مرورگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نرم افزار PWKaraWeb نسخه تحت وب نرم افزار PWKara می­باشد که به اعتراف مشتریان کامل­ترین نرم افزار حضور و غیاب موجود در بازار ایران است. نسخه وب این نرم افزار با معماری 5 لایه علاوه بر سرعت بالا در پاسخگویی و تبادل اطلاعات دارای امنیت بسیار بالا نیز می باشد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، سیستم‌های مدیریت حضور و غیاب به شما این امکان را می‌دهد که زمان و حضور و غیاب کارمندان خود را مدیریت کنید و در سراسر کار بهره‌وری کارمندان دیده شوید. این دید افزایش یافته مزیت دیگری را به همراه دارد که به شما در مورد مسائل یا مشکلات مربوط به پرسنل اضافی، کمبود نیرو، اضافه‌کاری و غیبت که می‌تواند بر سودآوری کسب و کار شما تأثیر بگذارد، هشدار ‌دهد. این راه حل‌ها نقش مهمی در یک کسب و کار ایفا می‌کنند، به همین دلیل است که شما باید اطمینان حاصل کنید که راه‌حل مناسبی برای مطابقت با نیازهای تجاری خود دارید. اگر نرم‌افزار میزبان وب را انتخاب کنید، هزینه‌های اولیه شما بسیار کمتر خواهد بود.

  • با استفاده از امکانات پیاده سازی شده در نرم افزار حضور غیاب تحت وب و با توجه به اطلاعات موجود، می توان انواع کارکردهای ماهیانه، روزانه و یا سالیانه هر کارمند را متناسب با نوع، زمان و ساعت شیفت تنظیم کرده و به مدیران ارائه داد.
  • سیستم‌های حضور و غیاب مبتنی بر وب برای مشاغل کوچک‌تری که نمی‌توانند هزینه‌های اولیه نرم‌افزار سنتی را بپردازند، همچنین اگر کارکنان منابع انسانی محدودی دارید، ایده‌آل هستند.
  • بدون شک می‌توان یکی از بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب تحت وب را دستگاه حضور و غیاب تحت بو افق فراویژن در نظر گرفت.
  • هم کارفرما و هم پرسنل از ساعت های کاری که به وسیله ی دستگاه و نرم افزار تحت وب به ثبت رسیده است کاملا مطمئن هستند.
  • وقتی صحبت از ذخیره سازی داده ها بر روی سرور می شود، علاوه بر هزینه ای که بابت خرید این تجهیزات می پردازید، هزینه های نگهداری و تعمیر آنها نیز اضافه می گردد.
نانوواچ یک سیستم کارآمد است که با جمع‌آوری داده‌ها و ارائه آن‌ها در داشبورد مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن امکان مدیریت جامع و کم‌هزینه تردد پرسنل را فراهم می‌کند و منجر به ایجاد یک محیط امن و منظرم برای پرسنل و مدیران خواهد شد. مدیریت کلیه امور مربوط به ورود و خروج و گزارش‌گیری از آن در نانوواچ میسر است. امروزه با تغییر و تحول مداوم محیط کاری و نیروی کار، شرکت ها و سازمان های اداری همواره به دنبال تطبیق خود با این شرایط هستند.

امکان تعریف انواع مختلف شیفت‌های کاری حضور غیاب