هوندا سیویک 2023 از گوزن با رنگ های پرنده عبور می کند

خلبان آزمایشی همچنین اشاره می کند که ماشین دقیقاً به همان اندازه سنگین است که واقعاً هست. و در این پیکربندی، Civic e:HEV 3344 پوند (1517 کیلوگرم) وزن دارد، اما فرمان در زیر بار سنگین بسیار دقیق باقی می‌ماند. همراه با چسبندگی عالی ارائه شده توسط تایرها، وسیله نقلیه آزمایش شده در تست اسلالوم نیز بسیار سریع است. برای نتایج دقیق – ویدیوی بالای این صفحه را تماشا کنید.

احتمالاً بزرگترین تفاوت بین این مدل اروپایی و سیویک ایالات متحده در زیر کاپوت است. لیفت بک سفید دارای یک موتور بنزینی 2.0 لیتری چرخه اتکینسون است که توسط دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی کوچک پشتیبانی می شود. خودروساز ژاپنی ادعا می کند که این تنظیمات 41 درصد راندمان حرارتی دارد اما این مهم ترین چیز در این آزمایش نیست. در نهایت اجازه دهید در مورد نتایج آزمایش گوزن صحبت کنیم.

توجه به این نکته مهم است که خودرویی که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید برای بازار اروپا است، اما هیچ تفاوت عمده‌ای بین مدل یورو و مدل ایالات متحده وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که این خودرو به چرخ های 18 اینچی مجهز شده است که به لاستیک های عملکردی 235/45 میشلین پایلوت اسپورت 4 مجهز شده است.



منبع

هوندا سیویک 2023 در فرم غیر تایپ R ممکن است جذاب ترین وسیله نقلیه جدید برای رانندگی نباشد، اما مطمئناً به هیچ وجه پشت فرمان ناپایدار یا ناخوشایند نیست. در واقع، به نظر می رسد که حتی Civic e:HEV معمولی رفتار جاده ای بسیار مناسبی دارد، به عنوان آزمایش اخیر گوزن توسط مردم در km77.com نشان می دهد.

هوندا سیویک سدان e:HEV هیبریدی 2023

64 عکس ها