پایه دهم کتاب کنکور | ketabko

پایه دهم کتاب کنکور | ketabko

کتاب‌های پایه‌های تحصیلی دهم و یازدهم جز کتاب‌های کمک درسی پایه کنکور هستند و مطالعه آن‌ها برای کنکور حیاتی و لازم کتاب کمک درسی دهم است. کتاب‌های جامعه‌شناسی جامع کنکور منتشران و انتشارات خیلی سبز کتاب‌های خوبی برای این درس هستند. علاوه بر این، کتاب جامعه‌شناسی مهر و ماه نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

  • علاوه بر این کتاب ریاضی خیلی سبز نیز درسنامه کامل و جامعی را ارائه می‌دهد.
  • آخرین تغییرات کتاب درسی ریاضی و آمار دهم انسانی در این کتاب اعمال گردیده است.
  • اما اگه سطحتون بالاس میتونید از فیزیک دهم تست نشر الگو استفاده کنید.
  • تقریبا تمامی آثار این دسته به صورت جامع چاپ می‌شوند و با خرید تنها یک کتاب، به درسنامه‌ها، سوالات و پاسخ‌های تمامی تمرین‌ها، پرسش‌ها و فعالیت‌های تمامی کتب درسی پایه دهم ریاضی دسترسی خواهید داشت.

شما می توانید برای خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی به فروشگاه کتاب کو مراجعه کنید، کتابکو با ارائه قیمت های مناسب توانسته جای خود را در لیست معتبرترین فروشگاه های آنلاین کتاب های کمک درسی قرار دهد. در این مطلب جامع به صورت کامل به بهترین کتاب های کمک درسی دهم ریاضی موجود در بازار از ناشرین مختلف گاج، خیلی سبز، مهروماه و … پرداختیم. یک ناشر جوان و نوپا که در مدت زمانی کوتاه توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و یکی از محصولاتش نامزد دریافت تندیس کتاب برگزیده در دهمین جشنواره‌ی رشد شد.

کتاب پرسش های چهارگزینه ای زیست شناسی 1 دهم خیلی سبز

کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است. کتاب ریاضی دهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. این کتاب بیشتر برای افزایش مهارت تست زنی دانش آموزان تالیف و چاپ شده است اما در کنار آن نباید از درسنامه کاربردی اش چشم پوشی کنیم.

کتاب تست جغرافیای ایران دهم خیلی سبز

فصل اول ۱۵۹ تست، فصل دوم ۳۲۹ تست، فصل سوم ۲۷۸ تست، فصل چهارم ۴۹۴ تست، فصل پنجم ۳۲۰ تست، فصل ششم ۳۷۱ تست، فصل هفتم ۲۳۳ تست دارد. دکتر کمیل نصری، دکتر ابوذر نصری، دکتر حسن محمد نشتایی و گروه آموزشی ماز وظیفه تالیف آن را بر عهده داشته اند.