چادر سقفی پورشه خودروهای اسپرت را با کیفیت OEM به کمپر تبدیل می کند

این خودروساز می گوید راه اندازی چادر سقفی بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل های ایمنی جعبه را باز کنید، جعبه سخت را کمی بلند کنید و با کمک دو ضربه گیر فشار گاز آن را باز کنید. در مرحله آخر باید چادر را برافراشته و با چهار قطب یکپارچه محکم کنید.

پورشه به زودی فروش چادر سقفی را در دو طرح رنگی موجود – خاکستری مشکی روشن و خاکستری سیاه – تیره آغاز خواهد کرد. حتی لوازم جانبی اصلی پورشه برای کمپینگ نیز به زودی به کاتالوگ اضافه خواهد شد، از جمله چادر داخلی، پتوی گرم شده و سازماندهی کیف کفش.

پیش بینی می شود تحویل چادر سقفی از آبان ماه سال جاری آغاز شود. به قیمت 4980 یورو یا تقریباً 5000 دلار با نرخ ارز فعلی به فروش می رسد. سازنده می گوید این چادر را نمی توان روی مدل های GT، کابریولت و تارگا نصب کرد.

هنگامی که چادر سقفی به طور کامل مستقر می شود، به لطف دو پنجره جانبی و یک پنجره سقف، منظره ای عالی از بیرون را فراهم می کند. پورشه می گوید این چادر می تواند دو بزرگسال را در خود جای دهد و می تواند در تمام فصول استفاده شود. این چادر دارای تشک پلی فوم یکپارچه است. از نظر بصری، دیوارهای جانبی از سبک 911 تقلید می کنند و در چندین مکان آرم پورشه وجود دارد.

چادر سقفی که توسط Porsche Tequipment، بخش لوازم جانبی و ارتقاء اصلی شرکت آلمانی طراحی، توسعه و تولید شده است، در صورت عدم استقرار، شکل یک هارد کیس بزرگ را به خود می گیرد. می توان آن را روی سیستم های حمل و نقل سقف مدل هایی مانند 911، Macan، Cayenne، Panamera و Taycan نصب کرد، صرف نظر از اینکه دارای ریل سقف هستند یا نه.



منبع

4 عکس ها

بعضی چیزها در زندگی دست به دست هم می دهند مانند ون و کمپینگ در طبیعت. در مورد خودروهای اسپورت که عمدتاً در پیست‌ها، جلسات سوپراسپرت‌ها و گردهمایی‌های علاقه‌مندان استفاده می‌شوند، نمی‌توان چنین گفت. با این حال، با چادر سقفی جدید پورشه، ماشین‌های پرفورمنس مانند 911 را می‌توان به کمپ‌ها برد و به عنوان کمپینگ استفاده کرد.

چادر سقفی تجهیزات پورشه