چادر پشت بام SylvanSport یک ماشین را در 30 ثانیه به کمپر تبدیل می کند

Loft دارای MSRP 2795 دلار است. تریلر کایاک Go Easy از SylvanSport از 2295 دلار شروع می شود.



منبع

SylvanSport Loft را به گونه ای طراحی کرد که برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه مناسب باشد. چادر به میله های عرضی سقف خودرو متصل می شود. کسانی که نمی‌خواهند از پشت بام بالا بروند، می‌توانند Loft را در تریلر کایاک Go Easy این شرکت بکسل کنند. این می تواند چادر Loft، دو کایاک و سایر تجهیزات را حمل کند که وزن کل آن 400 پوند (181 کیلوگرم) است. تریلر چادر را پایین می آورد، بنابراین تنها سه فوت از زمین فاصله دارد.

در داخل، چادر پاپ آپ فضایی با ارتفاع 41 اینچ ارائه می دهد. دارای دو درب بزرگ در طرفین و دو پنجره در جلو و عقب است. درها دارای پنجره هایی هستند که دارای پانل های حریم خصوصی زیپ دار و صفحه نمایش هستند. SylvanSport پوسته را از ABS کامپوزیت می سازد و از پارچه های سنگین برای کناره ها استفاده می کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه اردو زدن، انتخاب های بی پایانی وجود دارد. مشتریان تریلر، ون کمپر، ​​وسایل نقلیه زمینی و موتورخانه های تمام عیار را انتخاب می کنند، اما راه حل های ساده تری نیز وجود دارد. چادرهای روی پشت بام مکان خوبی برای خوابیدن بدون هدر رفتن هزینه ها فراهم می کنند، و پیشنهاد جدیدی از SylvanSport به نام Loft تقریباً هر ماشینی را به یک کمپر تبدیل می کند.

چادر بزرگ نیست، اما دارای دو جیب سازمان‌دهنده آویزان، دو توری ذخیره‌سازی بانجی، یک تشک ضد تراکم و یک تشک ضخیم دو اینچی است.

چادر پشت بام سیلوان اسپرت

طول این چادر 82.6 اینچ (2.1 متر) و عرض 50.7 اینچ (1.28 متر) است. قد آن در حالت بسته 11 اینچ (27 سانتی متر) و در حالت باز 41.3 اینچ (1.1 متر) است. چادر به اندازه‌ای بزرگ است که لازم نیست قبل از بستن ملافه‌ها را بردارید، و این امر باعث می‌شود تا شب بعد نسیمی را به کار ببرید. حتی نردبان قابل افزایش می تواند در داخل چادر بسته ذخیره شود. وزن آن 117 پوند (53 کیلوگرم) است و می تواند دو نفر را بخواباند.

این اولین حمله SylvanSport به چادرهای پشت بام است و طراحی ساده ای دارد که استفاده از آن آسان است. راه اندازی چادر پاپ آپ ساده فقط 30 ثانیه طول می کشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل های جلو و عقب را باز کرده، بالا بیاورید و به لطف چهار بازوی کمکی هیدرولیک مستقر می شود.