ناوگان نسل بعدی کامیون های سوپر وظیفه فورد در نوادا سخت کار می کردند

فورد کار خوبی برای دور نگه داشتن چشم های کنجکاو از فضای داخلی انجام داده است. ما انتظار داریم شباهت های بیشتری به نسل فعلی F-150 داشته باشیم، به ویژه با صفحه نمایش لمسی بزرگتر و نمایشگر دیجیتالی درایور در مدل های با مشخصات بالاتر. با این حال، در زیر پوست، ما انتظار بیشتری از همان را داریم – قدرت بنزینی از فورد 6.2 لیتری V8 آزمایش شده و واقعی، پیشرانه بزرگ 7.3 لیتری V8 و موتور 6.7 لیتری Powerstroke دیزلی توربوشارژ.

ما با XL شروع می کنیم که با جلوپنجره مشکی شکاف دار آن مشخص می شود. در حالی که به نظر می‌رسد همه کامیون‌های اینجا مشبک مشکی دارند، این یکی در واقع مشکی از کارخانه است نه رنگ‌آمیزی. جلوپنجره شبیه به مدل قبلی XLT است، اما چرخ‌های فولادی کم حاشیه و آینه‌های مشکی ما را به این فکر می‌کند که این یک اسب‌کار مدل پایه است.

عکس جاسوسی فورد سری F Super Duty از جلو
عکس جاسوسی از سری اف فورد Super Duty Rear View

ما انتظار داریم تا اواخر امسال شاهد معرفی کامل سری بعدی Super Duty باشیم، چه به عنوان مدل 2023 یا 2024.



منبع عکس جاسوسی فورد سری F Super Duty از جلو

ما معتقدیم که یک جفت لاریات و یک XL در این کاروان وجود دارد. ما می دانیم که خط Super Duty نشانه هایی را از F-150 به عاریت گرفته است، به ویژه در جلو با چراغ های C شکل که بسته به سطح تریم، انواع سبک های جلوپنجره را در بر می گیرد. اما این تصاویر دقیق، چشم انداز بهتری از بزرگی صورت را ارائه می دهند. و آن biiiig

این جعبه دوگانه از F-350 Crew Cab بزرگتر نیست. جلوپنجره این کامیون شبیه مدل لاریات است که قبلاً جاسوسی شده است، و اگرچه مشکی است، فریب نخورید. در زیر کرومی وجود دارد که با تزئینات کرومی روی چراغ‌های جلو مطابقت دارد. همچنین یک بند هوای بسیار بزرگ در زیر سپر وجود دارد که کمی بزرگتر از نمونه ارائه شده در مدل فعلی به نظر می رسد. کثیفی در چاه چرخ ها و تریلر سه محوره به برخی از سفرهای خارج از بزرگراه اشاره می کند و ما همان را در لاریات دیگر، احتمالاً F-250، می بینیم.

آزمایش روی سری اف بعدی فورد سوپر دیوتی ادامه دارد. این شامل ارزیابی آب و هوای گرم است و در ماه جولای گرمتر از نوادا نمی شود. آنجا بود که این ناوگان متشکل از سه کامیون کامو با دو تریلر کششی مشاهده شد. آ Motor1.com خواننده سریع با یک دوربین، عکس های نزدیک بسیار خوبی از هر پیکاپ در این نگاه منحصر به فرد گرفت.

19 عکس ها