1998 لینکلن مارک هشتم با 898 مایل می تواند با 105000 دلار مال شما باشد


لینکلن مارک هشتم زمانی که برای اولین بار در سال 1993 عرضه شد، موج‌های زیادی به راه انداخت. پشته زاویه دار مرکزی به راننده احساسی شبیه به کابین خلبان پشت فرمان می داد و زیر کاپوت یک فورد جدید 4.6 لیتری DOHC 32 سوپاپ V8 با قدرت 280 اسب بخار قرار داشت. همچنین نسبتاً گران بود و در پایان این دوره در سال 1998، فروش Mark VIII به شدت کاهش یافت.

اکنون، می توانید تکامل نهایی کوپه اسپرت لینکلن را تقریباً مانند 24 سال پیش نمونه کنید. ما به این پست Craigslist برای نسخه کلکسیونی Mark VIII LSC در سال 1998 رسیدیم که مسافت 898 مایلی ادعا شده را روی کیلومترشمار دیجیتال نشان می‌دهد. به‌عنوان «کم‌ترین مسافت پیموده شده موجود» برای Mark VIII ذکر شده است و با عکسی که دقیقاً این عدد را نشان می‌دهد پشتیبانی می‌شود. ما همچنین عکسی دریافت می‌کنیم که نشان نسخه جمع‌آوری را نشان می‌دهد و آن را به عنوان شماره 424 نشان می‌دهد. به گفته Markviii.org، در مجموع 1386 دستگاه ساخته شده است، بنابراین در واقع یک ماشین کمیاب است.

نمای بیرونی به رنگ متالیک سه کت مرواریدی سفید با فضای داخلی چرم Prairie Tan تکمیل شده است. مدل‌های Collector’s Edition نیز دارای تزئینات چوبی در داخل بودند، از جمله شیفتر برای گیربکس چهار سرعته اتوماتیک. در تریم LSC، موتور 4.6 لیتری V8 برای سال 1998 قدرتی معادل 290 اسب بخار داشت و مانند تمام خودروهای مارک هشتم، قدرت به چرخ های عقب منتقل شد.

این خودرو برای فروش در کالیفرنیا فهرست شده است که از یک مجموعه خصوصی تهیه شده است. همچنین به‌عنوان یکی از 32 خودروی ساخته شده با مشخصات آلایندگی کالیفرنیا فهرست شده است، و به‌عنوان یک مارک هشتم سال آخر، از نمای بیرونی فیس لیفت شده استفاده می‌کند که در سال 1997 عرضه شد.

این لیست می گوید پیشنهادات جدی در نظر گرفته خواهد شد و ما می دانیم که هنوز هم دنبال کنندگان اختصاصی برای Mark VIII وجود دارد. اینکه آیا کسی به اندازه کافی وقف پرداخت پول کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ است یا نه، هنوز مشخص نیست، اما این خودرو شبیه یک کپسول زمانی مناسب اواخر دهه 1990 است. همچنین نشان دهنده پایان یک دوره طولانی برای لینکلن است و کتاب کوپه دو در لوکس این برند را بسته است. اگر برای بودجه شما کمی زیاد است، Kelley Blue Book یک Mark VIII LSC معمولی کم مایل را با قیمتی در حدود 5000 دلار تعیین می کند. این خودرو، با این حال، قطعی است نه معمول.



منبع