قهوه ای فراری روما Tailor Made یک طعم اکتسابی است


مانند بسیاری از خودروسازان سطح بالا، فراری یک برنامه شخصی سازی ارائه می دهد که به خریداران امکان می دهد رنگ ها و مواد خاصی را برای ایجاد اسب پرانشینگ ایده آل خود مشخص کنند. این روما قهوه ای شکلاتی نمونه ای عالی از کارهایی است که بخش Tailor Made این شرکت می تواند انجام دهد.

بدنه به رنگ قهوه ای روشن با روکش براق است. خریدار ظاهری تک رنگ را انتخاب می کند، بنابراین رنگ تمام نمای بیرونی را پوشش می دهد، به جز آرم های اسب پرانسینگ روی گلگیرها. این روما بر روی چرخ هایی با پنج مجموعه پره های دوتایی سوار می شود و کالیپرهای ترمز نقره ای در پشت آنها قرار دارد.

در داخل، خریدار ترکیبی جذاب از مواد را مشخص می کند. در برخی مناطق، مانند زیر انتخابگر دنده، تریم چوب آبنوس آفریقایی تیره وجود دارد. آلکانترا روی صندلی ها دارای نوارهای مسی رنگ است. نوارهای تزئینی همسان رنگی به داشبورد و کنسول میانی اضافه می‌کند.

فراری رم را در سال 2019 به عنوان یک کوپه دو سرنشین با طراحی بیرونی ظریفی یکپارچهسازی با سیستمعامل معرفی کرد. در زیر کاپوت، یک موتور 3.9 لیتری توئین توربو V8 وجود دارد که قدرت 612 اسب بخار (456 کیلووات) در 7500 دور در دقیقه و 561 پوند فوت (760 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. گیربکس یک واحد هشت سرعته دوکلاچه است.

مشخصات رسمی نشان می دهد رم می تواند در 3.4 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و در 9.3 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) می رسد. حداکثر سرعت در شمال 199 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) است.

فراری رم را به عنوان الگویی برای تازه واردان این برند قرار داد. برخی از مردم با خودروهای پیست محور این شرکت مرعوب شدند. دیگران ماشینی از اسب پرنسینگ می خواستند که هر روز بتوانند آن را برانند.

اخیراً عکس‌های جاسوسی از یک رم بسیار تغییر یافته تحت پوشش استتار مشاهده شده است. دارای کاپوت بلندتر و سپر جلوی اصلاح شده برای خنک کننده بهتر. طبق گزارش ها یک موتور V12 در زیر کاپوت وجود دارد. گمانه زنی ها نشان می دهد که این وسیله نقلیه احتمالاً یک قاطر آزمایشی برای جایگزینی 812 است.

به طور جداگانه، فراری ممکن است روی روما اسپایدر کار کند. اگرچه، در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد این وسیله نقلیه وجود دارد.



منبع