Ringbrothers از ساخت کامیون های وحشی کامارو، موستانگ و شورت برای SEMA استفاده می کند

رینگبرادرز پاتریارک 1969 تیزر فورد موستانگ

این کار سرفصل Ringbrothers در SEMA خواهد بود، اما این تنها وسیله نقلیه پروژه پاپیونی نیست که به نمایش گذاشته شده است. گردن کلفت شورلت K5 بلیزر مدل 1972 با لاستیک های بزرگ برای تفریح ​​در خارج از جاده خواهد بود. برای این منظور، کویلورهای آفرود، فضای داخلی سفارشی و LS3 V8 1200 اسب بخاری برای قدرت در اختیار دارد.

یک کامیون وحشی زنگ زد انیو مورد توجه خاص است. به گفته Ringbrothers، این یک پیکاپ Chevy 1948 است که یک کامیون کار دهه 40 را با فرمول 1 ترکیب می کند. این یک بیانیه جسورانه است، و اگرچه Ringbrothers به ​​طور خاص آن را بیان نکرده است، ما کاملا مطمئن هستیم که تصویر بالای این مقاله این است. زیربنای انیو این دستگاه دارای یک تعلیق مستقل و یک شکم بند است که از یک تکه فیبر کربن تشکیل شده است. در قسمت جلو، یک موتور مسابقه دریایی با قدرت 1000 اسب بخار به کامیون نیرو می دهد. و تزئینات قسمت پایینی شاسی با رنگ آن مطابقت دارد تایید شده تصویر تیزر Enyo، در زیر نشان داده شده است.

تیزر Ringbrothers Bully 1972 K5 Blazer

تیزر شورلت پیکاپ Ringbrothers Enyo 1948

در مجموع، Ringbrothers می گوید 35000 ساعت ترکیبی برای این چهار وسیله نقلیه سفارشی صرف شده است. بر اساس ساخت‌های قبلی Ringbrothers SEMA که دیده‌ایم، این سواری‌ها باید چیزی دیدنی باشند. همه در 1 نوامبر عرضه خواهند شد.

تیزر شورلت کامارو Ringbrothers Strode 1969

یک شورلت کامارو 1969 نیز وجود دارد که به آن می‌گویند استرود که همچنین از یک موتور LS3 V8 قدرتمند بهره می برد که با کمک یک سوپرشارژر بزرگ، 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند. Ringbrothers می‌گوید این خودرو روی فاصله بین دو محور طولانی‌تر سوار می‌شود و از بدنه فیبر کربنی پهن‌شده بهره می‌برد، اما برای اینکه صادق باشیم، یک فورد موستانگ 1969 نیز وجود دارد که به نام آن می‌باشد. پاتریارک. هیچ اشاره ای به قدرت نشده است، اما ظاهراً برخی از ویژگی های جالب هوا را در خود جای داده است.

نمایشگاه SEMA 2022 از 1 تا 4 نوامبر در مرکز همایش لاس وگاس برگزار می شود.



منبع

نمایشگاه SEMA 2022 تقریباً در راه است. در حالی که بسیاری از خودروسازان امسال دست از کار کشیده اند، Ringbrothers با چهار ساخت سفارشی در آنجا حضور خواهد داشت. این اولین بار است که این شرکت مستقر در ویسکانسین چهار وسیله نقلیه را در SEMA معرفی می کند، و تیزرهای اخیر نگاهی اجمالی به آنچه در هنگام برداشتن روکش ها باید انتظار داشت را ارائه می دهد.