SEAT Future نامشخص پس از 2029، می تواند به یک نام تجاری Mobility تبدیل شود

زمانی که گروه فولکس واگن در سال 2018 تصمیم گرفت تا Cupra را به یک برند مستقل جدا از SEAT تبدیل کند، بسیاری از مردم ابروهای خود را بالا انداختند. اما برند سنتی اسپانیایی Martorell چطور؟ از سال 1990 کاملاً تحت مالکیت فولکس‌واگن است، به نظر می‌رسد که Sociedad Española de Automóviles de Turismo با آینده‌ای مبهم روبرو است.

اخبار مربوط به SEAT بسیار اندک بوده است، در حالی که Cupra این روزها بیشتر به تیتر اخبار تبدیل شده است. این نشان می دهد که کدام یک از این دو برند بیشتر مورد توجه شرکت مادر خود قرار گرفته است.



منبع

شفر به مجله بریتانیایی گفت که SEAT می‌تواند به یک برند حمل‌ونقل مانند زیربرند تازه تاسیس رنو Mobilize تبدیل شود. رفتن به این مسیر به گروه فولکس واگن اجازه می دهد تا از همپوشانی بین برندهای SEAT و اشکودا که در طول سال ها فروش را تا حدی آدم خوار کرده است، اجتناب کند.

در مصاحبه با اتوموبیلتوماس شافر، رئیس SEAT و مدیرعامل فولکس واگن گفت: “ما سئات را نمی کشیم. ما فقط باید در مورد آینده آن تصمیم بگیریم.” وی ادامه داد که این خودروساز مشکل دار – که فروش خود را در اروپا 45 درصد در جولای و 42 درصد در اوت نسبت به ماه های مشابه سال گذشته کاهش داد – تا سال 2028 یا 2029 خوب است. با این حال، مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد.