برف پاک کن های فوق سریع شیشه جلو، لادا را به جنگجوی نهایی زمستانی تبدیل می کند

پاییز و زمستان برای بسیاری در نیمکره شمالی فرا می رسد و باران، برف، گل و گل و لجن را به همراه دارد. معجون نامرتب برخی از خطرناک ترین شرایط رانندگی را ایجاد می کند، جاده ها را نرم و شیشه های جلو را کثیف می کند. خدمه در Garage 54 راه حلی برای مبارزه سریع با پنجره های کثیف دارند – برف پاک کن های شیشه جلو بسیار سریع.

با نزدیک شدن به فصل زمستان، احتمالاً اکنون زمان خوبی برای بررسی برف پاک کن ها و تعویض آن ها در صورت لزوم در حالی است که مایع شیشه شوی را پر می کنید. یا می توانید از Garage 54 الهام بگیرید و برف پاک کن های فوق العاده سریع را به ماشین خود اضافه کنید.



منبع دور دوم آزمایش بسیار دقیق تر است و شامل پرتاب یک سطل آب کثیف روی شیشه جلو است. این کار برخورد یک وسیله نقلیه در حال عبور به گودال و پاشیدن آب به شیشه لادا را شبیه سازی می کند و برف پاک کن ها عالی کار می کنند. تیغه ها به شدت به جلو و عقب شلاق می زنند و به سرعت شیشه جلو را پاک می کنند و دید را بهبود می بخشند. هیچ راه اندازی برف پاک کن کامل نیست، اما هنگام سفر در جاده، چند ثانیه می تواند به رانندگی ده ها یا صدها فوت بدون دید مناسب تبدیل شود و این خطرناک است.

سخت افزاری که همه چیز را اجرا می کند بسیار ساده است. برف پاک کن ها به یک مته شارژی بوش متصل شده اند که با زیپ به دیواره گلگیر محفظه موتور بسته شده است. این ساده است، اما کار می کند و به Garage 54 اجازه می دهد تا سرعت مناسب برف پاک کن را تنظیم کند و تیغه های اصلاح شده را از داخل خودرو کار کند.

با این حال، یک اشکال برای تیغه های اصلاح شده وجود دارد. آنها نمی توانند خیلی سریع به جلو و عقب بچرخند، زیرا اگر این کار را انجام دهند شروع به ترک سطح شیشه جلو می کنند. نیروی حرکت شلاقی به جلو و عقب، تیغه را از شیشه جلو می‌کشد، که تمام هدف برف‌پاک‌کن‌های فوق‌سریع را شکست می‌دهد.

گاراژ 54 برف پاک کن های شیشه جلو را با یک سری آزمایش انجام می دهد. چند مورد اول آب را روی شیشه جلو می پاشند، زیرا تیغه ها در سراسر شیشه به جلو و عقب می چرخند. این تست کمی ضعیف است، واقعاً توانایی های برف پاک کن را نشان نمی دهد.

برف پاک کن های نصب شده بر روی خودروهای مدرن در کنترل هر چیزی که مادر طبیعت به سمت آنها می اندازد عالی هستند. خودروها اکنون می توانند خیس بودن شیشه جلو را حس کنند و به تنهایی برف پاک کن ها را فعال می کنند، با سرعت های متغیر کافی برای حذف هرگونه زباله.