تجربه “Beyond By Four Seasons” با نقدهای هیجان انگیز به پایان می رسد، رویدادهای آینده با Canossa به زودی ارائه می شود

در میان این رویدادها، شرکت‌کنندگان در جاده‌های معروف ایتالیای مرکزی در پشت چرخ‌های خودروهای نمادین مدرن و کلاسیک از فراری، لامبورگینی، بنتلی، آلفارومئو، استون مارتین، فیات و دیگران غوطه‌ور شدند. لبخندهای ثبت شده در ویدیو و عکس، جوهر این تجربه سفارشی را منتقل می کند.

فراتر از چهار فصل توسکانی فراتر از چهار فصل توسکانی

ویدیوی بالای این مقاله نمونه ای از این تجربه را ارائه می دهد. گروه متنوعی از علاقه مندان از کانادا، ایالات متحده، هند، دبی و کره برای لذت بردن از فضای مجلل به این منطقه سفر کردند. تجربه فراتر از چهار فصل. از 24 تا 30 سپتامبر، مهمانان این اولین رویداد از مزه شراب خصوصی، غذاهای فوق العاده، تورهای منحصر به فرد در مکان هایی که معمولاً برای عموم بسته است، یک شب افسانه ای در اپرا و بسیاری موارد دیگر لذت بردند.

فراتر از چهار فصل توسکانی فراتر از چهار فصل توسکانی

خوشبختانه ماجراهای بیشتری در راه است. با توسکانی در آینه دید عقب، Canossa Events و Four Seasons Hotels and Resorts مشتاقانه منتظر رویدادهایی در اروپا و ایالات متحده هستند که برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. انتظار تجربه ای فراگیر را در سوئیس، فرانسه و ایتالیا داشته باشید و با جاده های کوهستانی افسانه ای منطقه برخورد کنید. . در سراسر این حوضچه، دره ناپا کالیفرنیا میزبان اتومبیل‌ها، فرهنگ و رفاقت بیشتری خواهد بود. تاریخ های مشخص به زودی اعلام خواهد شد.

در همین حال، مجله کاوالینو را برای یک ویژگی عمیق در مورد اول بررسی کنید فراتر از چهار فصل تجربه در توسکانی، از جمله نگاه ویژه به فراری های این رویداد و مصاحبه اختصاصی با رئیس هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل، کریستین کلرک. این شماره در 1 دسامبر منتشر می شود.



منبع فراتر از چهار فصل توسکانی

فراتر از چهار فصل توسکانی

در پایان سپتامبر، جاده‌های توسکانی با صدای وسایل نقلیه فوق‌العاده طنین‌انداز می‌شد، در حالی که سالن‌های هتل چهار فصل Firenze مملو از گفتگو و رفاقت پر جنب و جوش بود. اینها موارد مصرفی هستند فراتر از چهار فصل، یک سفر رانندگی منحصر به فرد از طریق توسکانی – یک ماجراجویی یک هفته ای از ماشین ها و فرهنگ که توسط Canossa Events و Four Seasons Hotels and Resorts مدیریت می شود. اینکه بگوییم این یک موفقیت بود، دست کم گرفتن فوق العاده ای است.