تویوتا مدل های برقی پرفورمنس GR را قبل از سال 2030 عرضه نمی کند

تویوتا مخاطبان خود را می شناسد و پایبندی به پیشرانه های فقط ICE برای علاقه مندانی که به دنبال خرید یک خودروی پرفورمنس هستند جذاب خواهد بود. اگر صحبت از آن شد، کرولا شش سیلندر GR سرانجام گیربکس دستی را که شایسته آن بود دریافت کرد در حالی که موشک جیبی GR Yaris موتور قدرتمند را از نسخه GR کرولا موریزو به ارث خواهد برد.

در مصاحبه با مجله استرالیایی Drive.com.au، مرد محلی مسئول فروش و بازاریابی در مورد جاده برقی سازی طی میزگردی با خبرنگاران در رویداد رونمایی کرولا کراس هیبرید صحبت کرد. شان هانلی گفت تویوتا با خودروهای برقی با باتری مخالف نیست، اما تنوع محصولات راه درستی است که در آینده قابل پیش بینی باید دنبال شود. منظور او مدل های هیبرید، پلاگین هیبرید و مدل های هیدروژنی سلول سوختی بود. تمام خودروها تا پایان دهه تا حدودی برقی خواهند شد، اما به استثنای یک استثنا – مدل‌های Gazoo Racing.

در واقع، هانلی گفت که “تا سال 2030، هر تویوتا در محدوده ما، به غیر از خودروهای پرفورمنس GR، نوعی از برقی‌سازی خواهد داشت.” این بیانیه تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که مهندس ارشد GR86 گفت که مدل های اضافی GR فراتر از یاریس، کرولا، 86 و سوپرا وجود نخواهد داشت. آیا همه آنها تا هفت سال آینده ادامه خواهند داشت؟ خوشبختانه.