رندر شاسی بلند برقی هفت سرنشین پورشه مدل بزرگتر را پیش بینی می کند

ظاهراً مشکلات توسعه نرم‌افزار گروه فولکس واگن، پورشه را مجبور می‌کند تا عرضه خودروهای برقی خود را که احتمالاً شامل خودروی هفت نفره نیز می‌شود، به عقب براند. به عنوان مثال، این شرکت، Macan الکتریکی را به جای طرح اولیه راه اندازی سال 2023، تا سال 2024 به تعویق انداخت.



منبع

طبق گزارش ها، کراس اوور پورشه هفت نفره بر روی پلتفرم Scalable Systems، که مخصوص خودروهای برقی است، سوار می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره پیشرانه این مدل در دسترس نیست. طبق گزارش ها، این زیربناها همچنین پایه نسل دوم تایکان را در اواخر این دهه تشکیل می دهند.

این رندر به وضوح از Macan و تصاویر جاسوسی Macan EV به عنوان نقطه شروع استفاده می کند. این طرح شامل یک دماغه قوسی و یک خط سقف منحنی مشابه است. نتیجه یک وسیله نقلیه براق است، علیرغم اندازه آن. اگر از پنجره ها نگاه کنید، ردیف سوم صندلی های عقب را می بینید.

در جولای 2022، مدیر عامل پورشه در آن زمان، اولیور بلوم اعلام کرد که این برند در حال کار بر روی دومین شاسی بلند برقی علاوه بر خودروی الکتریکی آینده ماکان است. اطلاعات موجود نشان می دهد که این می تواند اولین وسیله نقلیه این شرکت باشد که با سه ردیف صندلی برای حداکثر هفت سرنشین در دسترس است. این مدل ممکن است به نظر برسد.

حتی تصاویر جاسوسی از توسعه مدل هفت صندلی وجود ندارد، بنابراین هیچ راهی برای مطمئن شدن از ظاهر کابین وجود ندارد. در داخل Macan EV آینده، یک خوشه ابزار دیجیتال با نمای شامل سه گیج دایره ای وجود دارد. یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مستطیلی در پشته مرکزی وجود دارد. یک صفحه نمایش کوچک روی کنسول برای کنترل های HVAC است.

وقتی وسیله نقلیه را اعلام کرد، بلوم گفت: “ما قصد داریم یک مدل SUV لوکس و تمام الکتریکی جدید را به مجموعه جذاب خود اضافه کنیم.” بعداً افزود: «این [new model] موقعیت ما را در بخش خودروهای لوکس بیشتر گسترش خواهد داد. ما به طور خاص بخش‌های حاشیه بالاتر را هدف قرار داده‌ایم و هدف داریم از این طریق از فرصت‌های فروش جدید بهره ببریم.”

پورشه SUV elettrico 7 posti، رندر از Motor1.com است
پورشه SUV elettrico 7 posti، رندر از Motor1.com است
پورشه SUV elettrico 7 posti، رندر از Motor1.com است