ریختن آلفردو در جاده ممفیس ترافیک را به جای شریان ها مسدود می کند



در 30 آگوست، یک نیمه کامیون شیشه های سس آلفردو را در بین ایالتی 55 در نزدیکی ممفیس، تنسی ریخت. خرابی نامرتب و ظاهراً کاملاً بدبو باعث شد چندین خط ترافیک بسته شود تا اینکه خدمه توانستند وسایل را تمیز کنند. یک زن مجبور شد به بیمارستان برود اما در وضعیت بدی قرار نداشت.

گزارش شده است که نیمه به تقسیم کننده میانه برخورد کرده است. بر اساس گزارش های خبری محلی، علت این برخورد مشخص نیست. ویدیوی بالا نشان می دهد که قسمتی از کناره تریلر باز شده است. این سوراخ بزرگ دلیل ریختن شیشه های سس روی جاده است.

این تصادف ترافیک اطراف ممفیس را مختل کرد. خدمه تمام خطوط جنوب را در طول پاکسازی بستند، بنابراین وسایل نقلیه مجبور شدند از شانه برای تردد استفاده کنند. تعدادی شیشه سس به سمت شمال بین ایالتی رفتند و دو مسیر را در آنجا بستند.

طبق اخبار محلی WREG، اولین گزارش از این حادثه در ساعت 4:43 بعد از ظهر به وقت محلی منتشر شد. این بدان معناست که خطوط بین ایالتی در ساعات شلوغی بسته می شوند.

اگر با آن آشنا نیستید، سس آلفردو ترکیبی از کره، پنیر و خامه است. تمام این محتوای شیر بد می شود و به سرعت شروع به بوییدن می کند، به خصوص با دمای بالای 86 درجه فارنهایت در ممفیس در 20 اوت. به علاوه، این ویدئو نشان می دهد که مواد روغنی به آسفالت داغ می چسبند و چالشی را ایجاد می کنند. پاک کردن. و این مسائل در راس خطر عبور وسایل نقلیه از روی شیشه های شکسته است.

از نظر بوی بد، این حادثه احتمالاً رقیب 30000 پوند شام تلویزیونی یخ زده ای است که در سال 2019 در نزدیکی Placer County، کالیفرنیا، در بین ایالت 80 ریخته شده است.



منبع