شیشه شوی خودرو نانوسان شیشه پاک کن نانوسان شیشه شور

مایع شیشه شورهای خودرو بر اساس فرمول های خاصی تولید می شود که بعضی از آن ها دارای مواد خاصی چون ضد یخ و ضد بخار می باشند و تعدادی از آن هم فقط خاصیت ضد بخاری دارند و باعث جلوگیری از بخار در فصل سرما می شوند. محصول را با ۵۰ برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید . این محصول را با 50 برابر آب مخلوط نمایید و در مخزن شیشه شوی خودرو بریزید.

  • برای استفاده از آن، ابتدا حجم ظرفی را که می‌خواهید محلول شیشه شو را در آن درست کنید را تقسیم بر 50 نموده و به همین مقدار از محلول شیشه شو به داخل ظرف ریخته و بقیۀ حجم ظرف را با آب تمیز پر نمائید.
  • با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید.
  • امروزه همه گروه هاي کاري و علمي اذعان دارند براي اينکه سازمان ها بتوانند در دنياي تجاري و رقابتي ، حضوری مستمر و پايدار داشته باشند ، بايستی حول محور علم و دانش فعاليت کنند .
  • جهت اطلاع از قیمت عمده محصولات نانوسان می توانید با پشتیبانی بیزکالا تماس بگیرید.

تامین کنندگان می توانند صفحه نحوه همکاری(اینجا) را مطالعه نمایند. وجود ترکیب نانو در شیشه شوی بیزباعث شده با نفوذ به خلل و فرج سطح شیشه هر گونه گرد وغبار وذرات ریز را پاک کرده و وضوح دید مناسبی برای راننده ایجاد کند. محصولات نانوسان شرکت بیز تحت نظارت کمپانی آلمانی گلوبال پریفر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان و در شرکت نانوسان ایران تولید می‌شود.

مایع شیشه شوی خودرو نانوسان Nanosun ا /

فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بر آن است تا تجربه خریدی متفاوت را برای شما عزیزان خلق کند. فروشگاه خودروکالا از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین و اینترنتی است که محصولات آن صرفا در زمینه خودرو می باشند.. امروزه لوازم یدکی خودرو به یک محصول بسیار تخصصی تبدیل شده است که علاوه بر صرف وقت و تلاش نیاز به تخصص خاصی دارد.

محصول را با 50 برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو بریزید و استفاده نمایید. باتوجه به گستردگی آلودگی های روی شیشه خودرو همچون دوده, چربی, فضولات پرندگان و… و همچنین عدم تاثیر گذاری محلول های شیشه شوری که برپایه الکل ساخته شده اند بر روی انواع آلودگی , لزوم استفاده از مایع شیشه شوی نانو دوچندان می شود. محصول را با ۵۰ برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید. و ضمن افزایش عمر و ماندگاری شیشه و تیغه برف پاک کن در مصرف سایر شوینده صرفه جوئی نمائید. این محصول علاوه بر قدرت شستشوی بالا موجب نرم شدن تیغه برف پاک کن شده. مایع شیشه شو خودرو نانوسان ۵۰۰ میل با قابلت ۱۰ برابر شدن با بهره مندی از تکنولوژی نانو دارای قدرت تمیز کنندگی بالا میباشد.

شیشه شوی ۴ لیتری اتک- کارتن ۴ تایی

بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می‌نماید. همچنین این محصول باعث نرم شدن تیغه برف پاک کن می گردد و بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می نماید . به دلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه‌شوی و لوله‌های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می‌نماید.

شیشه شوی خودرو نانوسان شیشه پاک کن نانوسان شیشه شور

مایع شیشه شوی خودرو نانو این محصول به لطف ترکیبات ویژهای که دارد از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه میتواند آلودگیها را تمیز کند و دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند. استفاده از این شیشه پاک کن موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد. بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری مینماید. ، ترکیبی بسیار موثر و کاربردی برای از بین بردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه و آینه است. تمیز کردن سطوح شیشه‌ای و آینه‌ها با این محصول، دیدی واضح و شفاف ایجاد کرده و می‌تواند ایمنی راننده در هنگام رانندگی به ویژه در شب را ایجاد نماید. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان با ترکیبات بسیار موثر و کارآمد شیشه خودروی شما را تمیز کرده و لکه ها و چربی های سطح آن را کاملا برطرف می سازد.

ترکیبات بکار رفته در آن هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و با استفاده از آن می‌توان در مصرف آب صرفه‌جویی فروشگاه کالایاب نمود. بکارگیری نانوتکنولوژی در تولید محصولات مصرفی راه حلی اساسی برای حفظ منابع ارزشمند زمین می‌باشد و به همین دلیل امروزه با اقبال زیادی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو شده است. اما در بعضی از مواد هم به علت استفاده از مواد نانو در شیشه شورها باعث آب گریز شدن شیشه و ضد بخار می شود . استفاده از آب خالی و نجوشیده شده از طرفی تیغه های برف پاک کن را خراب کرده و همچنین منجر به تار شدن شیشه می شود. هدف ما در فروشگاه اینترنتی باروشاپ، عرضه کالای با کیفیت و مرغوب، با قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران است. شما به راحتی با کلیک بر روی نماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی نانوسان شاپ میتوانید استعلام مجوز گرفته و به راحتی خرید خود را نهایی کنید.