فورد رنجر رپتور آماده مسابقه با اسنورکل برای باجا 1000 رونمایی شد

مدل‌های دیگر عبارتند از قوس چرخ‌های دو اینچی پهن‌تر، چرخ‌های مسابقه‌ای متد با لاستیک‌های آفرود گوشتی BFGoodrich، میله گاوی و بالابر تعلیق سه اینچی. همچنین در حالی که دو چرخ یدکی و جک در تختی که درب عقب آن برداشته شده است، متوجه رول کیج در داخل خواهید شد.

9 عکس ها

آزمایش اولیه قبل از ارزیابی نهایی در جانسون ولی، کالیفرنیا، در مناطق دورافتاده استرالیا انجام شد. در حالی که نسل قبلی رنجر رپتور از یک موتور چهار سیلندر با توربودیزل استفاده می کرد، جایگزینی آن باعث شده است که به یک موتور بزرگتر 3.0 لیتری EcoBoost V6 تغییر دهید. این بار، این کامیون سایز متوسط ​​با عملکرد بالا به آمریکای شمالی می‌آید، جایی که قرار است اواخر سال 2022 به فروش برسد.

فورد رنجر رپتور 2022 باجا 1000

قبل از ورود به ایالات متحده، Ranger Raptor در 49 مسابقه خواهد دادهفتم نسخه سالانه مسابقه بیابانی طاقت‌فرسا باجا 1000 در مکزیک بین 18 تا 20 نوامبر. به شما یادآوری می‌کنیم که کامیون‌های جاده‌ای حتی یک حالت اختصاصی باجا دارد، بنابراین باید به وظیفه خود عمل کند. نسخه موتور اسپرت توسط فورد پرفورمنس با همکاری شرکت کلی ریسینگ استرالیا و لاول ریسینگ مستقر در ایالات متحده طراحی شده است.



منبع این کامیون جدید با سوخت شل کار می کند و بیش از 30 درصد از ترکیبات آن به طور پایدار از اجزای زیستی مانند روغن های گیاهی و سایر زباله های آلی تامین می شود. Ranger Raptor آماده باجا مهندسی شده است تا نیازهای کلاس استوک را برآورده کند و به یک غواصی بزرگ و نورپردازی LED اضافی در جلو و عقب مجهز شده است.