فولکس‌واگن توسعه ICE را رها نکرده است، از نسخه جدید 1.5 TSI evo2 رونمایی می‌کند

18 عکس ها

گروه فولکس واگن از زمان آشفتگی دیزل‌گیت متعهد شده است که با هدایت بیشتر تلاش‌های خود به سمت توسعه خودروهای الکتریکی، وجهه آلوده خود را پاک کند. پلت فرم MEB به عنوان ستون فقرات حمله بدون آلایندگی عمل می کند، با PPE پیچیده تر که در سال 2023 برای محصولات فانتزی آئودی و پورشه عرضه می شود. این بدان معنا نیست که موتور احتراقی خوب را به طور کامل کنار گذاشته است، همانطور که یک واحد بنزینی جدید که امروز معرفی شد نشان می دهد.

1.5 TSI evo2 در ابتدا در T-Roc و T-Roc Convertible با 150 اسب بخار قدرت ارائه می شود. این مدل به مدل‌های دیگر اضافه می‌شود، از جمله مدل‌های هیبریدی پلاگین با خروجی ترکیبی 272 اسب بخار. این احتمال وجود دارد که نسل بعدی فولکس‌واگن پاسات و مشابه اشکودا سوپرب، پس از عرضه در سال 2023، این پیشرانه PHEV را دریافت کنند.

حتی در یک بیانیه مطبوعاتی که در مورد یک موتور احتراق داخلی جدید صحبت می کند، فولکس واگن مایل است به ما یادآوری کند که خودروهای برقی تا پایان دهه 70 درصد از کل فروش را به خود اختصاص خواهند داد. از آنجایی که تغییر کامل به برق یک شبه اتفاق نمی افتد، ICE های باقی مانده برای مطابقت با مقررات یورو 7 برای فروش خودرو در کشورهایی که ICE همچنان محبوب هستند، به روز خواهند شد. این خودروساز آلمانی اذعان می کند که زیرساخت شارژ در برخی مناطق به اندازه کافی رشد نکرده است. از این رو چرا وسایل نقلیه با موتورهای معمولی فعلاً در حال حرکت هستند.



منبع

همانطور که از نامش پیداست، 1.5 TSI evo2 تکامل یافته موتور 1.5 لیتری بنزینی این گروه است. آسیاب چهار سیلندر توربوشارژ با حرکت مبدل کاتالیزوری سه طرفه و فیلتر ذرات بنزین در یک ماژول کنترل آلایندگی که در نزدیکی موتور نصب شده است حتی کارآمدتر شده است. انجام این کار به فولکس واگن اجازه می دهد تا کمتر به فلزات کمیاب متکی باشد و در عین حال به این شرکت اجازه می دهد تا برای مقررات سختگیرانه تری در مورد آلایندگی که به ناچار در اواخر این دهه به اروپا خواهد رسید، آماده باشد.