ماشین برقی اسپورت فایرفلای برای کودکان با سرعت 25 مایل در ساعت می رسد

ماشین برقی اسپرت فایرفلای

برای ایمنی، Firefly Sport دارای عملکرد قطع از راه دور با برد 200 متر (656 فوت) است. همچنین دارای قابلیت قطع خودکار در هنگام تشخیص موانع در مسیر خود است.

در سال 2016، شرکت بریتانیایی Young Driver Motor Cars یک وسیله نقلیه الکتریکی برای کودکان به نام Firefly معرفی کرد. این شرکت دنباله‌روی آن مدل را با یک ماشین الکتریکی دیگر برای بچه‌های 4 تا 10 ساله راه‌اندازی کرده است که فایرفلای اسپورت نام دارد.

Firefly Sport شبیه یک رودستر کوچک شده با سقف اختیاری برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی است. این خودرو با یک شاسی تمام آلومینیومی همراه با سیستم تعلیق مستقل و فرمان رک و پینیون برای آن احساس خودروی جاده ای معتبر همراه شده است. در داخل خودرو یک ابزار دیجیتالی قابل تنظیم دارد که سرعت سنج، ساعت و نشانگر برد را نشان می دهد.

حتی تیم پشت سر نیز بریتانیایی هستند، از جمله استیو راوسون، سابقاً از استون مارتین، که مسئول مهندسی تولید Firefly Sport بود، و مهندس سابق JLR و MG، دکتر ایان پوگسون، که پیشرانه را توسعه داد.

19 عکس ها

فایرفلای اسپورت که با هدف “برانگیختن علاقه کودکان به ماشین و رانندگی از سنین پایین و آموزش آنها در مورد ایمنی جاده” طراحی شده است، اولین خودروی برقی بریتانیایی تماما بریتانیا خواهد بود زیرا فقط از قطعات بریتانیایی برای خودروهای سری ساخت استفاده می کند. از جمله باتری ها و موتورهای الکتریکی.