مک لارن سنا در تصادف دچار آسیب شدید در و چرخ شد

این تصادف باعث باز شدن کیسه هوای پرده ای راننده، منفجر شدن شیشه شیشه جانبی و شکسته شدن پنل شیشه ای شفاف در شد. چرخ جلو در زیر خودرو خم شده بود که احتمالاً مقدار زیادی آسیب سیستم تعلیق را پنهان می کرد و در امتداد سپر جلو زوزه های بیشتری وجود دارد. در داخل، شیشه روی صندلی و کف پوشیده شده بود.

مک لارن سنا یک ابرخودروی جدید نیست، اما یک خودروی کمیاب است. تولید 500 نمونه در سال 2018 آغاز شد، به این معنی که تعداد زیادی در جهان وجود ندارد، و تصادف اخیر ممکن است این تعداد را بیشتر کاهش دهد. ویدئویی از کانال یوتیوب The Hamilton Collection عواقب تصادف یک سنا را نشان می دهد و تشخیص برای بهبود آن امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

مایه شرمساری است که ببینیم این ابرخودرو به مرتع گذاشته شده است، اما مجموعه همیلتون مشتاقانه ایده هایی را از بینندگان در مورد اینکه در عواقب آن با ماشین انجام شود، درخواست کرد. سنا دارای یک موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو است که 789 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با تمرکز آسیب در جلوی مک لارن، این احتمال وجود دارد که پیشرانه قدرتمند دست نخورده و قابل استفاده باقی بماند.



منبع

هنوز مشخص نیست که این تصادف چگونه رخ داده است، اما مک لارن آسیب شدیدی به درب جلو و چرخ راننده وارد کرده است که بیشترین ضربه را جذب کرده است. به نظر می رسد که مک لارن وارد یک تقاطع شده و توسط خودروی دیگری که راننده ای بی توجه پشت فرمان آن بوده است، با استخوان بندی شده است، اما جزئیات مبهم است. بر اساس این ویدئو، در این تصادف به کسی آسیب جدی وارد نشد، اما نتایج ناخوشایند به نظر می رسید.

این ویدئو نشان می‌دهد که سنا برای ارزیابی کامل‌تر خسارت به گاراژ یدک‌کش می‌شود و پس از بازرسی بیشتر، ممکن است شرکت بیمه بتواند خودرو را به طور کامل خارج کند. آسیب هایی در کناره مک لارن وجود دارد که نیاز به تعمیرات گسترده دارد و این فقط برای چیزهایی است که قابل مشاهده است. این خودرو می‌توانست به وان مونوکوک فیبر کربن آسیب برساند، که هر گونه برنامه‌ای برای تعمیر آن یا افزایش هزینه‌های تعمیر تا حد چشمگیری خواهد داشت.

مک لارن سنا 2018