نسخه رالی فورد رنجر رپتور 2023 منتشر شد، فردا معرفی می شود

با Ranger Raptor جدید، فورد با تغییر از یک موتور چهار سیلندر دو توربودیزل به یک موتور گازی V6، کارها را متفاوت انجام می دهد. در بازارهای منتخب، یک V6 دیزلی برای نسخه غیر رپتور نیز وجود دارد در حالی که فولکس واگن کامیون خود را به عنوان نسل دوم آماروک به فروش خواهد رساند. مانند قبل، رنجر به عنوان پایه ای برای یک شاسی بلند اورست بدنه روی فریم عمل کرده است، اما مشتقات تند رپتور فعلا برنامه ریزی نشده است.



منبع

هنوز خیلی زود است که بگوییم آبی بیضی روی چه چیزی کار می کند، اما چراغ های اضافی نشان می دهد که این یک نسخه آماده مسابقات رالی برای رویدادهایی مانند Baja 1000 است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که در این مرحله حدس و گمان کنیم، اما ما زیاد این کار را نخواهیم کرد. اگر Ranger Raptor R یا چیزی مشابه باشد، تعجب می کنم. کامیون تندرو در حال حاضر از کارخانه با یک حالت رانندگی اختصاصی باجا آمده است، به این معنی که از همان ابتدا برای ضربه زدن طراحی شده است.

فورد در اوایل سال جاری از رنجر رپتور رونمایی کرد و از نظر ظاهری، خودروساز دیربورن آماده است تا این کامیون پرفورمنس را به سطح بعدی برساند. فردا، 1 نوامبر، یک نسخه مسابقه ای در طول روز جام ملبورن، رویداد اسب دوانی استرالیا که هر سال در اولین سه شنبه نوامبر برگزار می شود، پوشش خواهد داد. برای ایجاد سر و صدا در مورد اولین نمایش، یک تیزر ویدئویی کوتاه در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

برخلاف نسل قبلی رنجر رپتور، مدل جدید به آمریکای شمالی می‌آید، جایی که تایید شده است که در سال 2023 به فروش خواهد رسید. ایالات متحده و کانادا احتمالاً نسخه بدون کورک را با قدرت کامل 392 اسب بخار و 583 نیوتن متر (430) دریافت خواهند کرد. پوند فوت) گشتاور. در اروپا، این کامیون تنها 288 اسب بخار قدرت و 491 نیوتن متر (362 پوند فوت) از موتور توئین توربو V6 EcoBoost خود به دلیل قوانین آلایندگی بسیار دقیق تر دارد.