نسل بعدی BMW X2 پس از اولین عکس های جاسوسی به طور دقیق رندر شد

ب ام و X2 فعلی تا حدودی شبیه برادری از مادری متفاوت در خط تولید شرکت باواریایی به نظر می رسد. با این حال، کوچک‌ترین کراس اوور مونیخ به زودی نسل جدیدی را دریافت خواهد کرد و اولین عکس‌های جاسوسی از نمونه‌های اولیه پیش‌تولید نشان می‌دهد که تغییر عمده در زبان طراحی در کارت‌ها وجود دارد. نه تنها این، بلکه X2 جدید از نظر ابعاد کمی رشد خواهد کرد و نمای جانبی دریافت خواهد کرد که ما را به یاد X4 بزرگتر می اندازد.

24 عکس ها

در حالی که این رندر نسل بعدی X2 را در یک فرم کاملا نهایی به تصویر می کشد، ما انتظار نداریم که اولین نمایش واقعی در سال جاری رخ دهد. منابع ما به ما می گویند که این مدل قبل از سه ماهه سوم سال آینده وارد بازار نخواهد شد، به این معنی که به عنوان مدل 2024 وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.



منبع

پس از اولین عکس های جاسوسی، دوستان و همکاران ما در Motor.es یک رندر اختصاصی برای پیش نمایش طراحی نهایی X2 جدید ارائه کرده اند. مطمئناً – برای پیش‌بینی همه جزئیات خیلی زود است، اما حداقل می‌توانیم نگاهی به تصویر کلی بیندازیم. و با توجه به آنچه تاکنون می بینیم، این کراس اوور کوچک در نهایت طراحی بالغ تری خواهد داشت که مطابق با سایر محدوده های ب ام و است.