Stellantis Boss می‌گوید که مقررات یورو 7 باید حذف شود، دلیل آن را توضیح می‌دهد

جیپ اونجر 2023

61 عکس ها

کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis، در جریان نمایشگاه خودروی پاریس که در آن جیپ انتقام‌جوی تمام برقی رونمایی شد، با رسانه‌ها گفت: EU7 باید به طور کامل کنار گذاشته شود. چرا؟ تا خودروسازان بتوانند این پول را عاقلانه تر در جای دیگر خرج کنند. البته منظور تاجر 64 ساله پرتغالی توسعه خودروهای الکتریکی بود. پنجره فرصت به تدریج بر روی موتورهای احتراقی سبزتر بسته می شود و رئیس Honcho معتقد است که برای تغییر بیشتر فناوری بنزین و دیزل خیلی دیر شده است.

کارلوس تاوارس ادامه داد که EU7 چندین بار به عقب رانده شده است – آخرین تاخیر هفته گذشته بود – و این مرحله باید نادیده گرفته شود زیرا صنعت خودرو “آماده برق است”. وضعیت متفاوتی در ایالات متحده است که در برنامه Dare Forward 2030 فروش Stellantis EV به 50 درصد می رسد.



منبع این بدان معنی است که Stellantis برای ممنوعیت فروش خودروهای جدید با موتور ICE در اتحادیه اروپا پنج سال زودتر از تاریخ اعلام شده 2035 آماده خواهد شد. در همین حال، تنظیم‌کننده‌ها همچنان می‌خواهند استاندارد یورو ۷ را برای کارآمدتر کردن خودروهای گازسوز در اتحادیه اروپا و در نتیجه کمتر مضرات برای محیط زیست اعمال کنند. استانداردهای جدید چندین بار به تعویق افتاده اند و بعید است که تا سال 2028 اجرایی شوند. یک سوال مطرح می شود – چرا اگر EU7 فقط برای چند سال اجرا می شود، زحمت بکشید؟