هوندا سیویک تایپ R مدل 2023 با لوازم جانبی OEM دارای درمان Walkaround می شود

با وجود نمایش عمومی CTR جدید، هوندا هنوز به طور رسمی مشخصات فنی را فاش نکرده است. گزارش ها از بازار داخلی آن ادعا می کنند که موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ در مقایسه با مدلی که جایگزین شده است، 10 اسب بخار قدرت و 15 پوند فوت (20 نیوتن متر) گشتاور اضافی تولید می کند.

این به مدل با مشخصات JDM می‌دهد که هنوز تایید نشده قدرت 326 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر (309 پوند فوت) دارد. با این حال، بیایید در نظر داشته باشیم که سیویک تایپ R قبلی 10 پونی کمتر در ایالات متحده داشت که در صورت اعمال همان قانون، مدل جدید 316 اسب بخار قدرت خواهد داشت. در اروپا، CTR قدیمی به اندازه برادر ژاپنی خود قدرتمند بود.

هوندا با سیویک تایپ R جدید، با حذف دریچه های جعلی و طراحی فوق العاده تهاجمی، با سبک وحشی نسل قبلی خود خداحافظی می کند. این هم خبر خوب و هم بد است زیرا برخی از ظاهر بسیار کمرنگ آن استقبال می کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند سبک هاردکور FK8 تکامل یابد. حتی زمانی که به ارتقاء هوندا اکسس مجهز می‌شود، CTR اصلاح‌شده همچنان در مقایسه با نسل قبلی خود نسبتاً رام به نظر می‌رسد.

سیویک تایپ R 2023 با ارتقاء هوندا اکسس رنگ قرمز بیشتری در داخل وجود دارد زیرا یکی از ترفندهای هوندا اکسس دستگیره دنده آلومینیومی آنودایز شده دستی شش سرعته با چرم قرمز است. کف قرمز انتخاب جسورانه ای است و در قسمت پشتی که صندلی ها مشکی با دوخت قرمز و کمربند ایمنی هستند ادامه پیدا می کند. مرور کاتالوگ لوازم جانبی OEM همچنین یک پد شارژ بی سیم و حتی فیلم محافظ رنگ را نشان می دهد، در حالی که بوق با مشخصات اروپایی گزینه جالبی است.

سیویک تایپ R از نسل FL5 کاملاً بارگیری شده در دور چهارم مسابقات قهرمانی Super GT 2022 در فوجی اسپیدوی ظاهر شد. هات هاچ با استفاده از رنگ مروارید خاکستری سونیک دارای بال عقب فیبر کربنی هوندا اکسس بود که 2.2 پوند (1 کیلوگرم) را از قطعه هوای اصلی حذف می کند. درپوش آینه های جانبی که با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده اند از نظر ظاهری با بدنه تضاد دارند اما با صندلی های جلو که همیشه قرمز هستند ترکیب می شوند.