هیوندای آیونیک 5 N در ویدیوی “آینده با کارایی بالا” تیز شد

عکس های جاسوسی هیوندای آیونیک 5 N

14 عکس ها

هیوندای قبلا Ioniq 5 N را برای اولین بار در سال 2023 تایید کرده بود. این اتفاق در زمان معرفی RN22e / N Vision 74 رخ داد و از آنجایی که پلتفرم آن با کیا EV6 GT مشترک است، می‌دانیم که برای بازی باید بیش از 600 اسب بخار (447 کیلووات) قدرت داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که این رقم می تواند کمی بیش از این رقم باشد، که به راحتی Ioniq 5 N را بالاتر از برادر کیا با قدرت 576 اسب بخار (430 کیلووات) قرار می دهد. موتورهای دوگانه هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورند و طبق گزارش‌ها، هیوندای به کراس اوور EV حالتی دریفت می‌دهد.





منبع

بر کسی پوشیده نیست که هیوندای Ioniq 5 N در دست ساخت است، اما ما اکنون اولین تیزر رسمی خود را از این خودروساز کره جنوبی داریم. در واقع دو تیزر وجود دارد، اگرچه هر دو به طور کلی یک چیز را نشان می دهند.

به انتهای ویدیو بروید و فلاش هایی از یک خودروی آزمایشی Ioniq 5 N استتار شده را خواهید دید. هیوندای یک قطعه از آن ویدیوی یوتیوب را برای به اشتراک گذاشتن در یک حلقه در اینستاگرام گرفت.

ویدیوی بالای این مقاله یک ویژگی کوتاه هشت دقیقه‌ای در خودروهای مفهومی الکتریکی اخیر هیوندای، RN22e و N Vision 74 است. این مفاهیم که توسط هیوندای آزمایشگاه‌های نورد نامیده می‌شوند، برای بررسی کاربردهای عملکردی برای خودروهای برقی آینده طراحی شده‌اند. RN22e می‌تواند یک پیش‌نمایش پنهانی از Ioniq 6 N آینده باشد، در حالی که N Vision 74 بازگشتی به مفهوم پونی از دهه 1970 است.

در حالی که می دانیم اولین نمایش برای سال 2023 در راه است، دقیقا چه زمانی هنوز یک راز است. با یک تیزر رسمی در حال حاضر، ما خوشبین هستیم که کامو در نیمه اول سال افزایش یابد.

اگر در مکث کردن ویدیوهای YouTube در نقاط دقیق مهارت داشته باشید، چند تیزر اضافی دریافت خواهید کرد. درست انجام دهید، تا کاپوت، چرخ‌ها، و نمای نزدیک از چراغ‌های جلو را مشاهده کنید، اما این چیزی نیست که قبلاً (بهتر) در عکس‌های جاسوسی ندیده باشیم. هیوندای از رانندگی با نمونه‌های اولیه Ioniq 5 N در ملاء عام خجالتی نبوده است، به‌ویژه در نوربرگ رینگ که بیشتر مشاهده‌های ما در آن صورت گرفته است.