ویدیوی تیزر فورد موستانگ 2024 صندوق عقب جدید، نشان عملکرد GT را نشان می دهد

فورد در یک پست اخیر در شبکه های اجتماعی تیزر مختصری اما قابل توجه موستانگ 2024 را منتشر کرد. یک ویدیوی 10 ثانیه ای تبلیغ می کند ازدحام، که از اولین نمایش زنده ماشین پونی نسل هفتم به یک کروز و مهمانی قبل از نمایش تبدیل شده است که صاحبان موستانگ برای شرکت در آن دعوت شده اند. اما این کلیپ تغییر قابل توجهی را در قسمت پشتی موستانگ نشان می دهد و احتمالاً سطح جدیدی از تریم است.

عکس جاسوسی فورد موستانگ ماخ 1 ماخ 2024

به سوالات ما در 14 سپتامبر پاسخ داده خواهد شد. در این زمان است که موستانگ جدید رونمایی خواهد شد و فورد تمام تلاش خود را می کند تا آن را به یاد ماندنی کند. این خودروساز تایید کرد که بیش از 1000 دارنده موستانگ برای شرکت در آن ثبت نام کرده اند ازدحام در 14 سپتامبر، اما یک سفر جاده ای دو هفته ای به نام خانه درایو در واقع در 6 سپتامبر در تاکوما، واشنگتن آغاز می شود. یک کاروان فورد چندین ایالت را پوشش می دهد و در نهایت برای اولین سفر دریایی به دیربورن می رسد.



منبع

18 عکس ها

کلمه کمتر قابل توجه است کارایی در نشان GT حک شده است. به غیر از کانورتیبل، GT فعلی در تریم های Fastback و Fastback Premium موجود است. بسته GT Performance با قیمت 6700 دلار در دسترس است که ترمزهای ارتقا یافته، سیستم تعلیق بهینه‌سازی شده و سایر پیشرفت‌ها را به آن اضافه می‌کند، اما آیا این بسته به یک تریم جدید GT Performance برای سال 2024 تبدیل می‌شود؟ عکس‌های جاسوسی نمونه‌های اولیه موستانگ استتار شده را گرفته‌اند که نسبتاً تهاجمی به نظر می‌رسند، بنابراین مطمئناً این احتمال وجود دارد.