پورشه می تواند پانامرا EV را به عنوان جایگزین بزرگتر تایکان در نظر بگیرد

8 عکس ها

ظاهراً پانامرا EV ادعایی در مراحل اولیه توسعه است و بنابراین بعید است تا قبل از اواسط دهه، زمانی که قرار است این SUV بزرگ در خیابان ها عرضه شود، عرضه شود. طبق گفته ها، Taycan بعدی برای عرضه در سال 2027 در نظر گرفته شده است اتوموبیل. گفته می شود پورشه در حال کار بر روی فناوری باتری 800 ولتی پیشرفته تر با چگالی انرژی بیشتر برای دستیابی به برد بیشتر در حالی که مشتقات تک موتوره و دو موتوره در دسترس هستند، کار می کند.

پانامرای برقی به معنای پایان موتورهای احتراقی نیست زیرا پورشه قصد دارد مدل ICE را در سال 2023 فیس لیفت کند و آن را تا پایان دهه تولید کند. این به یک همپوشانی چند ساله تبدیل می شود که در مورد Macan نیز صدق می کند. این کراس اوور اسپرت در سال آینده یک نسخه برقی خواهد داشت که برای مدتی در کنار مشتقات گازی فروخته می شود. این احتمال وجود دارد که کاین بزرگتر از استراتژی مشابهی پیروی کند اتوموبیل بیان می کند که در سال 2025 طعم آلایندگی صفر خواهد داشت.

اعتقاد بر این است که پانامرا بدون موتور احتراقی با داشتن بدنه بزرگتر با فاصله بین دو محور در بالای تایکان قرار می گیرد. این مجله بریتانیایی ادعا می‌کند که از نظر اندازه شبیه به مدل کشیده موجود امروزی است که 5199 میلی‌متر (204.7 اینچ) کشیده شده و بین محورها 3100 میلی‌متر (122 اینچ) است. با سوار شدن بر روی یک پلت فرم خودروی الکتریکی سفارشی، به این معنی است که فضای موجود در داخل آن نسبت به پانامرا LWB با سوخت بنزینی برتری دارد.