اولین حضور RS Q e-tron E2 در ماه اکتبر در رالی مراکش برگزار می شود. به شرطی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، آئودی E2 را برای سال 2023 به داکار می فرستد. و اگر علاقه مند به عملکرد برقی بیشتر هستید، پادکست Rambling About Cars با دوج چارجر Daytona SRT مفهومی EV را بررسی کنید.
E2 بخش زیادی از گلگیرهای جلو و عقب را در خود جای داده و به جای آن طراحی چرخ باز با پسوندهای بزرگ را انتخاب می کند که به محافظت از کابین خلبان در برابر زباله کمک می کند. اگر صحبت از آن شد، منطقه کابین خلبان کمی گستردهتر است و بدنه آن هم در جلو و هم در عقب باریکتر است، بی شباهت به یک قایق نیست.
زیر پوست، e-tron E2 همچنان از یک موتور احتراقی به عنوان افزایش برد با دو موتور الکتریکی استفاده می کند که نیرو را به محورهای جلو و عقب ارسال می کند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، آئودی برخی از سیستمهای داخلی را برای مصرف انرژی کمتر بهینه کرد. راننده و کمک راننده همچنین دارای مجموعه به روز شده ای از صفحه نمایش های دیجیتال هستند که اطلاعات حیاتی و عملکرد خودرو را در چهار حالت کار سازماندهی می کند. این حالت ها به راحتی از طریق یک سوئیچ چرخشی قابل دسترسی هستند و همه چیز از فعال کردن محدود کننده های سرعت و چراغ های راهنما گرفته تا عیب یابی مشکلات را شامل می شوند.
آئودی با RS Q e-tron خود، عملکرد الکتریکی و خارج از جاده را به خوبی ترکیب کرد. خودروی مسابقه ای اختصاصی برای مدیریت محیط های طاقت فرسا مسابقات استقامتی خارج از جاده ساخته شد و در واقع در اولین مسابقه خود در مارس 2022 در چالش صحرای ابوظبی برنده شد. آئودی از این تجربه استفاده کرده و EV را به آفرود خطرناکی که در اینجا مشاهده میشود، تبدیل کرده است، که به سادگی با نام RS Q e-tron E2 شناخته میشود.
12 عکس ها