BMW M2 2023 در تورنتو قرمز در ویدیوی Walkaround خیره کننده به نظر می رسد

ب ام و M2 جدید را با موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توئین توربوشارژر می کند. 452 اسب بخار (333 کیلووات) و 406 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. ب ام و گیربکس شش سرعته دستی را به گیربکس استاندارد در ایالات متحده تبدیل خواهد کرد، اما گیربکس دستی در آلمان انتخاب اختیاری است. این خودرو با یک خودروی هشت سرعته در زادگاه این شرکت عرضه می شود.

این ویدیو واقعاً استایل خودرو را نشان می‌دهد و نمای جلوی پهن و مربع‌شدن آن را برجسته می‌کند. گلگیرهای عقب بسیار پهن و درشت به نظر می رسند و به سپر عقب شلوغی می ریزند که دارای چراغ های نشانگر عمودی و طراحی جعبه ای است. در زیر سپر مستطیل شکل، یک دیفیوزر عریض عقب قرار گرفته است که چهار لوله اگزوز را در خود جای داده است.

مدل مجهز به دستی کمی کندتر است و به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رسد و در 4.1 ثانیه به آن می رسد. این مدل مجهز به خودکار فقط 3.9 ثانیه طول می کشد.

BMW M2 2023

103 عکس ها

تورنتو قرمز متالیک یکی از پنج رنگی است که BMW روی این خودرو ارائه خواهد کرد. بقیه آلپاین سفید، یاقوت کبود متالیک، بروکلین خاکستری متالیک، و جدید زاندوورت آبی هستند. رنگ آبی منحصر به M2 است. این کوپه از چرخ‌های 19 و 20 اینچی جت مشکی، مجموعه استاندارد استفاده می‌کند.

اکنون که به طور رسمی معرفی شده است، تعداد بیشتری از BMW M2 2023 را خواهیم دید. این خودرو در اوایل این هفته پوشش خود را شکست اما تا آوریل آینده به بازار ایالات متحده نخواهد رسید. در حالی که ماه‌ها طول می‌کشد تا مشتریان بتوانند پشت فرمان بنشینند، یک ویدیوی راهپیمایی جدید نزدیک به یکی از نمونه‌های نشسته در BMW Welt است که با رنگ بیرونی متالیک قرمز تورنتو به پایان رسیده است.

ما فقط می‌توانیم نگاهی اجمالی به فضای داخلی بیندازیم، اما از نمایشگر خمیده BMW بهره می‌برد. خودروساز تاچ های خاص M را در نرم افزار نصب کرده است.