Canoo وسایل حمل و نقل ناسا را ​​در مرکز فضایی کندی معرفی کرد

خودروی سبک زندگی کانو با مشخصات تولیدی قرار است در اواخر سال 2022 با قیمتی از 34750 دلار به فروش برسد. در سطوح پایه، ممتاز، ماجراجویی و تحویلی موجود است. قدرتمندترین نسخه 300 اسب بخار (224 کیلووات) و 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) گشتاور دارد. حداکثر برد مورد انتظار 250 مایل (402 کیلومتر) از یک باتری 80 کیلووات ساعتی است.

ظاهر این وسایل نقلیه تقریباً شبیه به استاندارد Canoo Lifestyle Vehicle است، به جز نام تجاری ناسا. در درخواست ناسا برای این مدل آمده بود که باید فضایی برای چهار فضانورد کاملاً مجهز، سه خدمه اضافی و یک راننده وجود داشته باشد. علاوه بر این، باید فضایی برای پنج کیسه تجهیزات، چهار واحد خنک کننده و یک کیسه انتقال پد وجود داشته باشد.



منبع ناسا خواستار خودرویی بدون آلایندگی شد. با این حال، برد فقط باید 50 مایل باشد، زیرا راکت به سمت موشک فقط 9 مایل است. Canoo تا ژوئن 2023 فرصت دارد تا تمام وسایل نقلیه را به آژانس فضایی تحویل دهد.

قرارداد Canoo بخشی از پروژه Artemis ناسا است که هدف آن بازگرداندن انسان به ماه است. اسپیس ایکس توسعه کاوشگر ماه را مدیریت می کند. اولین آزمایش یک پرواز بدون خدمه به دور ماه خواهد بود و پرتاب دوم با افراد سرنشین خواهد بود که حداکثر تا می 2024 انجام خواهد شد. مرحله سوم نمایش فرودگر بدون سرنشین خواهد بود و در نهایت، ما فضانوردان را به عقب می فرستیم. به سطح ماه

Canoo NASA Transporter Front Corner