Hyundai Ioniq 5 N Spied در حال نمایش جدیدترین نمونه هات هاچ EV

بیرمن می‌گوید Ioniq 5 N دارای یک حالت دریفت است که قدرت مسیریابی را به سمت عقب در اولویت قرار می‌دهد تا رانندگان بتوانند خودروی برقی عملکردی را بلغزانند. مانند مدل استاندارد، N دارای ترمز احیا کننده است اما همچنین دارای ترمزهای اصطکاکی قوی است.

عکس های جاسوسی هیوندای آیونیک 5 N

14 عکس ها

مشاور فنی اجرایی هیوندای، آلبرت بیرمن اخیراً نکاتی را در مورد انتظارات از Ioniq 5 N ارائه کرد. او گفت که این شرکت خروجی پیشرانه را نهایی نکرده است، اما این رقم بین 580 اسب بخار و 620 اسب بخار (427 کیلووات و 456 کیلووات) است. طبق گزارش ها، ظرفیت باتری 77.4 کیلووات ساعت است.

در نمایه، این خودرو بیشتر شبیه یک Ioniq 5 استاندارد به نظر می رسد. ارتفاع سواری کمتر به نظر می رسد. در پشت سقف، می توانید اسپویلر بزرگتر عقب را تشخیص دهید. چرخ ها دارای روکش مشکی و طراحی با پنج جفت پره هستند. کالیپرهای ترمز جلو نقره ای و کالیپرهای عقب قرمز هستند.

تا اکتبر 2022، هیوندای 20071 دستگاه از Ioniq 5 را در ایالات متحده تحویل داده است. در این مرحله در سال 2021 در دسترس نبود، بنابراین ما نمی توانیم اعداد را سال به سال مقایسه کنیم.



منبع

Ioniq 5 N در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. با این حال، زمان دقیق عرضه هنوز یک راز است. این مدل می تواند به موقع برای مدل سال 2024 وارد بازار شود.

به نظر می رسد این خودرو دارای چراغ های جلو با مشخصات تولید است. اجازه ندهید قسمت های مشبک پوشش بدن شما را فریب دهند. با قضاوت از عکس‌های جاسوسی قبلی، Ioniq 5 N ورودی‌های جلویی به اندازه‌ای که این پارچه نشان می‌دهد ندارد.

پارچه مشکی با پنل های بلوکی زیر بدنه این Ioniq 5 N را می پوشاند. فقط سقف و قسمتی از گلگیرهای جلو نمایان است. وسایل نقلیه قبلی دارای پوششی بودند که هنوز چیزها را پنهان می کرد اما به ما نگاه بهتری به طراحی کلی می داد.