بهترین رندرهای هفته 28 نوامبر

رندر کراس اوور EV کامپکت Polestar

شایعه‌ای در اینترنت پخش می‌شود مبنی بر اینکه فیات در حال کار بر روی جانشینی برای Multipla است که می‌تواند با یک فیات 600 جدید همراه شود.

رندر تویوتا GR پریوس

طبق گزارش ها، Polestar نسخه اختصاصی خود از Volvo EX30 را دریافت خواهد کرد، اگرچه به صورت اختیاری در پیکربندی دو موتوره قدرتمندتر در دسترس خواهد بود. این رندر پیش نمایش مدلی است که قرار است تا سال 2024 یا 2025 معرفی شود.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ترکیب می‌کند.

رندر آئودی A6 E-Tron

این صرفاً برای سرگرمی است و بیشتر شبیه یک تمرین طراحی است زیرا ما انتظار نداریم که هرگز شاهد ورود تویوتا GR Prius به تولید باشیم. هنرمندان ما با این ایده بازی کردند و این هیبرید داغ را بسیار جذاب می‌دانند.

آئودی در حال آماده سازی یک سدان الکتریکی جدید است که قرار است سال آینده رونمایی شود. ما چندین بار آزمایش آن را دیده‌ایم و این رندر جدید تغییرات حداقلی در طراحی را در مقایسه با طراحی قبلی بر اساس جدیدترین عکس‌های جاسوسی پیشنهاد می‌کند.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

رندر فیات 600



منبع