مرسدس به رکورد قریب الوقوع نوربرگ رینگ با AMG One Hypercar اشاره کرد

این پست نمی‌گوید که مرسدس چه زمانی می‌تواند «نقطه عطف جدید» را اعلام کند، اما ما شک داریم که برای یادگیری زمان خیلی طولانی منتظر بمانیم. تولید این هایپرکار دست ساز در ماه آگوست آغاز شد و مرسدس تنها 275 خودرو ساخت.



منبع

در ماه آگوست، ویدئویی مرسدس AMG وان را در حال تکمیل دورهای پر سرعت در پیست نوربرگ رینگ به تصویر کشید. در آن زمان، ما فکر می کردیم که مرسدس در حال آماده شدن برای ثبت رکورد جدید دور در کورس معروف است و امروز، یک پست جدید فیس بوک از این شرکت به این واقعیت اشاره دارد.

AMG دستگاهی قدرتمند است که برای ثبت رکورد جدید مشکلی ندارد. این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری V6 با یک توربوشارژر با کمک الکتریکی است و این تنها چیزی نیست که از الکترون های موجود در خودرو نیرو می گیرد. One همچنین دارای چهار موتور الکتریکی و یک باتری 8.4 کیلووات ساعتی است. قدرت کل 1049 اسب بخار (782 کیلووات) است. مرسدس می گوید One می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) و در 7.0 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) برسد. حداکثر سرعت آن 213 مایل در ساعت (352 کیلومتر در ساعت) است.

رکورددار خودروی تولید فعلی پورشه 911 GT2 RS تیونینگ شده است. این کوپه در 6 دقیقه و 43 ثانیه مسافت را طی کرد. سری AMG GT بلک رکورددار قبلی بود که در زمان 6:43.61 پیست را پشت سر گذاشت و ما از قبل می دانیم که AMG One در یک مسابقه درگ سری بلک را شکست می دهد. این نوید خوبی برای زمان دور Nurburgring One است.

مرسدس-ای ام جی وان در نوربرگ رینگ

این خودروساز سه عکس از AMG One در پیست مسابقه نوربرگ رینگ منتشر کرد. این شرکت همچنین عنوانی را اضافه کرده است که می‌خواند: «زمان آن رسیده که شاهد چیز بزرگی باشیم. چیزی که همه ما منتظرش بودیم. آیا برای یک نقطه عطف جدید آماده هستید؟” همچنین به مردم می‌گوید: «منتظر چالشی از نوع تاریخی باشید…»

کمک به AMG One برای حرکت در مسیر نوربرگ رینگ، تعلیق میله‌ای و پایه‌های قابل تنظیم آن است. حالت Track Mode قوی با تنظیمات Race Plus و Strat2 به خودرو اجازه می‌دهد تا پنج برابر بیشتر از پیکربندی استاندارد خود نیروی رو به پایین تولید کند، که همچنین به خودرو کمک می‌کند زمان دور فوق‌العاده‌ای را تنظیم کند.