رانندگی با مرسدس AMG One را در این ویدیوی POV تجربه کنید

64 عکس ها

چهار موتور الکتریکی قسمت دیگر پیشرانه است. دو چرخ جلو را نیرو می دهند، یکی به موتور احتراقی کمک می کند و دیگری به توربو کمک می کند. در مجموع، AMG One برای 1049 اسب بخار (782 کیلووات) خوب است. در حالی که در این ویدیو نمایش داده نمی شود، باتری لیتیوم یونی 8.4 کیلووات ساعتی می تواند تنها با برق EV خودرو را برای مسافت 11 مایل (18 کیلومتر) تغذیه کند.



منبع

با تعداد محدودی از تنها 275 دستگاه، اکثر مردم هرگز شانس رانندگی هایپرکار مرسدس-AMG One را نخواهند داشت. این ویدیو با ارائه یک نمای اول شخص از چرخاندن ماشین در اطراف Circuit de Barcelona-Catalunya، کمی از این میل را برطرف می کند. موقعیت دوربین حتی قسمت بالایی کلاه ایمنی راننده را نشان می دهد که باعث می شود تجربه واقعی تر به نظر برسد.

در آگوست 2022، اولین AMG One با مشخصات تولیدی از خط تولید خارج شد. این شرکت هر کدام را با دست در یک مرکز در کاونتری انگلستان مونتاژ می کند.

AMG One شگفت انگیز به نظر می رسد، که منطقی است زیرا دارای موتور فرمول یک است. موتور 6 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر به تنهایی 566 اسب بخار (422 کیلووات) قدرت تولید می کند و دور موتور را به 11000 دور در دقیقه می رساند.