رنو گرند آسترال اسپید پیش نمایش مدل سه ردیف آینده

عکس های جاسوسی رنو گرند استرالیا

رنو آسترال در اوایل سال 2022 به عنوان جایگزینی برای Kadjar معرفی شد. اکنون این برند در حال کار بر روی نسخه بزرگتر با ردیف سوم صندلی ها است. مدل جدید ظاهراً یا Grand Austral یا Austral Espace نام دارد.

رنو به طور سنتی از نام Espace برای مینی ون ها استفاده می کرد. با این حال، کراس اوورها به طور فزاینده ای برای افراد متحرک رایج هستند. بنابراین، این شرکت می تواند نام نام تجاری را برای این مدل سه ردیفه تغییر دهد.

عکس های جاسوسی رنو گرند استرالیا

در پشت، به نظر می رسد که این Austral بزرگتر از چراغ های عقب براکتی شکل مدل موجود استفاده می کند. هر دوی آنها دارای ضربه گیر هستند تا لوله های اگزوز را پنهان کنند. هاچ بک مدل بزرگتر حالت عمودی تری دارد.

رنو استرالیا 2022

طبق گزارش ها، Austral بزرگتر موتورهای مشابهی با مدل موجود دارد. این بدان معناست که یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ سه سیلندر با کمک هیبریدی ملایم با قدرت 130 اسب بخار (97 کیلووات) وجود دارد. همچنین یک موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر هیبریدی ملایم با قدرت 140 اسب بخار (104 کیلووات) با گیربکس شش سرعته دستی یا 160 اسب بخار (119 کیلووات) با گیربکس اتوماتیک وجود دارد. E-Tech Hybrid از یک موتور 1.2 لیتری با قدرت 160 اسب بخار (119 کیلووات) یا 200 اسب بخار (149 کیلووات) استفاده می کند.

رنو استرالیا 2022

15 عکس ها

عکس های جاسوسی رنو گرند استرالیا

در نمایه، می توانید ببینید که این مدل چقدر طولانی تر از Austral استاندارد است. اورهنگ عقب برای ایجاد فضای اضافی در کابین طولانی تر است. قسمت پشتی سقف نیز ظاهری باکستری دارد.

در حالی که ما عکسی از فضای داخلی نداریم، شباهت‌های ظاهری ظاهری نشان می‌دهد که این دو مدل ممکن است عناصر طراحی را در کابین به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که یک دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عمودی با دکمه های فیزیکی در امتداد پایین وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که رنو چه زمانی ممکن است این مدل بزرگتر از استرالیا را معرفی کند. ما انتظار داریم مدل بزرگتر را در سال 2023 ببینیم.



منبع

این وسیله نقلیه از پوشش استتاری روی کل بدنه استفاده می کند، اما ما می توانیم جزئیاتی را ببینیم. چراغ‌های جلو با چراغ‌های استاندارد Austral یکسان به نظر می‌رسند. شباهت هایی در شکل جلوپنجره و قسمت پایینی آن وجود دارد. برای دیدن اینکه آیا رنو تغییراتی در طراحی روی دماغه ایجاد می کند یا خیر، به اندازه کافی قابل مشاهده نیست.