ریچارد هاموند در BMW M5 Touring Races Pro Golfer

واگن M5 با موتور V10 به اندازه کافی خاص است، اما این یکی حتی خنک تر است زیرا به جای SMG هفت سرعته، یک جعبه دنده شش سرعته دستی دارد. هاموند اشاره می کند که این خودرو 518 اسب بخار (386 کیلووات) قدرت دارد، اما خروجی آن 500 اسب بخار (373 کیلووات) است. این نشان می دهد که خودرو ممکن است تغییرات کوچکی در سیستم انتقال قدرت نیز داشته باشد.



منبع بی ام و M5 Touring رونمایی شد

در همین حال، هاموند در حال دست زدن به آینتری است. این پیست تاریخچه ای طولانی دارد، از جمله میزبانی مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در سال های 1955، 1957، 1959، 1961، و 1962. امروز، چیزی جز یک مسیر وسیع از آسفالت باقی نمانده است. به نظر می رسد بی ام و می تواند سرعت کمی را در طول مسیر حمل کند.

گلف معمولاً بازی‌ای نیست که سرعت را در اولویت قرار دهد، اما ریک شیلز برای شکست دادن هاموند باید عجله کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سوراخ را تکمیل کند. او با یک درایو قوی که حدود 270 یارد است شروع می کند. او ضربه دوم را به سمت چپ می فرستد. ضربه سوم روی زمین سبز فرود می‌آید و شیلز تمام چماق‌هایش را رها می‌کند، به جز پاتر. دو ضربه دیگر برای قرار دادن توپ در سوراخ کافی است.

در اینجا روشی عجیب برای برگزاری مسابقه وجود دارد. آیا ریچارد هاموند در یک واگن BMW M5 با موتور V10 می‌تواند دو دور از پیست مسابقه Aintree را سریع‌تر از یک گلف باز حرفه‌ای انجام دهد که سوراخی را در مسیری که بخشی از میدان داخلی پیست است تکمیل کند؟ DriveTribe این چیزهای بسیار متفاوت را با قرار دادن لاستیک های بریجستون روی M5 و استفاده از توپ های گلف بریجستون به هم متصل می کند.

پایان تقریباً یک پایان عکس است. شیلز چند لحظه قبل از توقف هاموند موفق می شود توپ را غرق کند.