فورد F-150 رپتور R برای غلبه بر جی ام سی هامر به سه کامیون نیاز دارد


در چشم انداز فناوری خودرویی که به سرعت در حال تکامل است، وسایل نقلیه الکتریکی به عنوان چیزی فراتر از جایگزین های سازگار با محیط زیست ظاهر شده اند. نمونه بارز این تغییر پارادایم در عملکرد اخیراً در نوار درگ بین دو وسیله نقلیه آشکار شده است که انتظار ندارید در چنین محیطی ببینید. GMC Hummer EV و Ford F-150 Raptor R کامیون‌های بزرگ و سنگینی هستند که قدرت بالایی دارند. یکی برقی است، دیگری برقی نیست.

تا به حال باید GMC Hummer را بشناسید، نماد احیا شده که معنای یک وانت برقی بودن را دوباره تعریف کرده است. هامر با طراحی قوی و فناوری پیشرفته به نمادی از قدرت و عملکرد در قلمرو خودروهای الکتریکی تبدیل شده است. از سوی دیگر، فورد F-150، وسیله نقلیه مورد علاقه آمریکا با پیشرانه احتراقی برای چندین دهه، در نسخه پرمخاطب Raptor R خود وارد رینگ شده است.

مسابقه درگ جی ام سی هامر در مقابل فورد F-150 رپتور R

اعداد دروغ نمی گویند – این دو ماشین بسیار توانا در بخش های مربوطه هستند. هامر دارای یک پیشرانه الکتریکی سه موتوره با قدرت 1000 اسب بخاری است. این ترازو به 9640 پوند می رسد که آن را به طور قابل توجهی سنگین تر از رقیب احتراقی خود می کند. F-150 Raptor R به نوبه خود از یک موتور 5.2 لیتری سوپرشارژ V8 با قدرت 700 اسب بخار در میل لنگ استفاده می کند. با 6000 پوند، تقریباً در هر مسابقه درگ مدعی سنگین وزن خواهد بود. در اینجا، در اصل یک پر است. به طور نسبی، البته.

ما می دانیم که در مسابقات درگ، عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند کدام وسیله نقلیه سریعتر است. در پایان همه چیز به قدرت، وزن و کشش ختم می شود. جی ام سی هامر در دو دسته از این سه دسته مزیت دارد و اساساً هیچ شانسی برای Raptor R نمی دهد. در استارت اول، کامیون الکتریکی با یک شکاف محکم، کامیون ICE را شکست می‌دهد، و در مرحله دوم، طول کامیون را به Raptor R داده می‌شود تا همه چیز جالب‌تر شود. این واقعاً نتیجه مسابقه را تغییر نمی دهد و برای دور نهایی، فورد سه کامیون طول می کشد.

آیا کافی است؟ بله، اما به سختی. پس از یک شروع بسیار سریع، رپتور موفق می شود از GMC با شارژ سخت پیروز شود. اگر خط پایان کمی پایین تر از مسیر بود، نتیجه متفاوتی داشت.

در مورد برق چه می خواهید بگویید. حداقل آینده آهسته نخواهد بود.



منبع