قیمت بنز کارکرده و صفر، قیمت محصولات بنز همراه مکانیک | alfaromeoblog

ماشین‌هایی که با موتورهای درون‌سوز کار می‌کنند، چند سالی است که به این‌چنین فناوری‌هایی مجهز شده‌اند؛ اما جدیدترین مدل بنز در این زمینه پیشرفت بسیار چشمگیر داشته است. هایپر اسکرین نصب شده روی این خودرو از یک CPU هشت هسته‌ای، 24 گیگابایت رم و جدیدترین نرم‌افزار MBUX برخوردار است. در نهایت هم شاهد پیوستگی میان چراغ‌های این خودرو خواهیم بود که شاید در دیگر مدل‌های شرکت بنز شاهد آن نبوده‌ایم.

  • تنها شش دستگاه از بنز بلیتزن ساخته شد، که چهار دستگاه آن هنوز باقی است.
  • از رقبای این خودرو می توان به BMW X3, Acura RDX, Infiniti EX, Audi Q5 اشاره کرد.
  • مرسدس بنز GLC300 کوپه 4MATIC از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 2 لیتری توربوشارژ با خروجی 255 اسب بخار استفاده می کند.
  • CLA45 در سال 2016 توسط ستاره ایران به بازار ایران عرضه شد که تمامی نسخه های وارداتی آن مجهز به پکیج تیونر آلمانی MEC Design بودند هرچند نمایندگی ایرانی مرسدس بنز تمایلی به خدمات دهی این خودروها نداشت و سرانجام در بهار 1396 مجوز واردات این خودرو نیز لغو شد.

رفته رفته، همکاری امیل یلینک با شرکت دایلمر قوت گرفت و شروع به فروش محصولات دایملر در سطح دنیا می نمود. آقای ایلینک در سال 1899 وارد مسابقات اتومبیل رانی شد و نام مرسدس را روی تیم خود و ماشین های تیم گذاشت. فروش چادر ماشین بنز در سایت فروشگاهی برتر آپشن نسبت به ارزش سرمایه ای که قصد نگهداری ازش دارید بسیار خوش قیمت است. خودروهای مرسدس بنز ازگذشته دور در ایران حضور دارند و همواره از محبوب ترین خودروها نزد مردم ایران بوده اند. مایباخ یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنز بود، که تا سال ۲۰۱۳ سازنده خوردوی سوپر لوکس مایباخ بشمار می‌آمد.

فروش نقد و اقساط بنز C200 فول۳کلید ۶۰تا کار

همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که انواع لوازم یدکی بنز را می توانید از فروشگاه لوازم یدکی رادیس کار خریداری کنید. ماشین های مرسدس بنز در کلاس های مختلفی ارائه می شوند که هرکدام از این کلاس ها دارای خصوصیات متفاوتی می باشند. اما در میان تمام این کلاس ها، سری E و C به ترتیب پرفروش ترین ها بنز در دنیا بوده اند.

بنز کلاس C‏ C200 2012

مرسدس بنز ۵۰۰کا که با الهام از مدل مرسدس-بنز اس‌اس‌کی، برای جلب نظر خریداران ثروتمند ساخته شده بود، در سال ۱۹۳۴ در نمایشگاه خودرو برلین رونمایی شد. ۵۰۰کا به جای مدل مرسدس-بنز ۳۸۰ به بازار می‌آمد، که یک سال پیش، معرفی شده بود، اما توجه خریداران را جلب نکرد. موتور مرسدس بنز ۵۰۰کا هشت سیلندر سوپرشارژر با قدرت ۱۶۰ اسب بخار بود. این ماشین به سرعت به مدل محبوب ثروتمندان تبدیل شد و با آن، مرسدس بنز دیگر سازنده خودروهای لوکس بود.

خرید و فروش بنز

Mercedes Benz B180 با موتور 1595cc با توان 122 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 200 نیوتون متر در دور موتور 1250 تا 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که می تواند جثه 1395 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 54 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. ML350 با موتور 3498cc با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ مجله خبری خودرو آلفا رومئو ترونیک است که می تواند جثه 2130 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 13+95 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. SLS AMG در دو نسخه کوپه و رودستر به ترتیب با موتور 6208cc با توان 571 اسب بخار در دور موتور 4750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 650 نیوتون متر متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1595 و 1635 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 3/8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/2 لیتر سوخت می سوزاند.

http://3dprintingindustry.ir