5 شغل برتر خودرو در هفته 19 نوامبر



بنابراین، شما عاشق ماشین هستید؟ ما نیز همین کار را می کنیم و از همه سپاسگزاریم موتور 1 خوانندگان برای بازدید از خانه دیجیتال ما و اجازه دادن به ما برای کسب درآمد از انجام کاری که دوست داریم. امیدواریم بتوانیم در بازگشت لطف کمک کنیم.

Motorjobs.com یک منبع فوق العاده برای ارتباط افراد اتومبیل با مشاغل اتومبیل است که شامل هزاران موقعیت باز در مکان های مختلف در سراسر جهان است. هر روز با لیست های جدید تقریباً برای هر جنبه ای از خودروسازی و صنایع مرتبط به روز می شود. ما از مهندسی و الکترونیک با بازاریابی و فروش، استخدام، تدارکات و موارد دیگر صحبت می کنیم. بر اساس شرکت‌ها، نوع استخدام، موقعیت‌های شغلی جستجو کنید یا برای یک برنامه خاص جستجو کنید.

ما نمی‌توانیم همه 20000 شغل جهانی را که در حال حاضر در پایگاه داده هستند فهرست کنیم، اما می‌توانیم موقعیت‌های جالبی را در ایالات متحده به اشتراک بگذاریم که می‌تواند سرگرم کننده باشد. در اینجا پنج آگهی شغلی برتر خودرویی است که برای هفته 5 نوامبر پیدا کردیم، بدون ترتیب خاصی.

مکان: چارلستون، کارولینای جنوبی

این یک دوره کارآموزی با پرداخت هزینه برای دانشجویان در سطح متوسطه یا بالاتر است که بر حرفه ای در ارتباطات، بازاریابی یا موارد مرتبط تمرکز دارد. شما با تیم comms در انواع پروژه ها، اعم از داخلی و خارجی کار خواهید کرد.

مکان: Smyrna، تنسی

در اینجا فرصتی دیگر برای یک دانشجوی کالج است، این بار در بخش مهندسی. این یک موقعیت تمام وقت برای دانشجویان با حداقل معدل 3.0 است و در کارخانه نیسان Smyrna مستقر است. شما سرپرست خط اول تعمیر و نگهداری را در وظایف روزانه تحت الشعاع قرار خواهید داد و همه چیز از پروژه های مهندسی گرفته تا جلسات کارکنان را مدیریت می کند.

مکان: آتلبورو، ماساچوست

این قطعا یک کارآموزی نیست. Sensata به دنبال فردی با حداقل مدرک لیسانس و تجربه کاری “مرتبط” است، اگرچه محدوده خاصی مشخص نشده است. این نقش در سطح بالایی است که استراتژی های مختلف شرکت را برنامه ریزی، اجرا و نظارت می کند.

مکان: سالت لیک سیتی، یوتا

این گروه نمایندگی به یک متخصص IT ماهر برای انجام انواع وظایف فناوری اطلاعات، بهینه سازی سخت افزار و نرم افزار برای سیستم های مختلف شرکت از جمله وظایف دیگر نیاز دارد. مدرک لیسانس به همراه حداقل دو سال سابقه مورد نیاز است.

مکان: Hummelstown، پنسیلوانیا

اگر ماشین‌ها را دوست دارید، مانند آچار زدن روی ماشین‌ها، و می‌خواهید پایتان را در درب بگذارید، این می‌تواند یک کنسرت باشد. Goodyear افرادی را برای این نقش فنی سطح زمین آموزش خواهد داد که در محل شرکت Hummelstown کار می کنند. شما باید تایرها را نصب و بالانس کنید، تعویض روغن و سایر وظایف مربوط به خودرو را انجام دهید.



منبع