مجموعه 450 ماشین دارای بوگاتی، فراری و انقلاب پونتیاک

داشتن یک مجموعه عظیم یک چیز است، اما فعال نگه داشتن آن چیز دیگری است. این خودروها کل تاریخ خودرو را شامل می‌شود، از اوایل دهه 1900 تا آخرین مدل‌ها و ساخت‌ها. این موزه در سال 2014 برای حفظ، جشن گرفتن و به اشتراک گذاشتن تاریخ خودرو تاسیس شد. این مجموعه همچنین دارای موتورسیکلت های متعددی است که ماجراهای جهان را روی چرخ ها فهرست می کند. این موزه در طول سال دارای نمایشگاه هایی است که جنبه های مختلف صنعت خودرو در سراسر جهان را برجسته می کند.



منبع

مجموعه Audrain باید تقریباً همه علاقه مندان به اتومبیل را خوشحال کند زیرا چیز زیادی را از قلم نمی اندازد. خودروهای قدیمی و پیش از جنگ با ماشین‌های مدرنی مانند Ram TRX و آخرین نسل فورد GT ساخته شده‌اند. این خودرو دارای حداقل سه بوگاتی، چندین مدل مرسدس بنز و تعداد بی‌شماری پورشه است، اما این مجموعه همچنین شامل خودروهای عضلانی نمادین، کوروت‌های متعدد، از جمله نمونه‌ای از پنجره‌های تقسیم‌شده، و حتی خودروهایی با موتور بخار می‌شود.

این ویدئو همچنین موزه را نشان می‌دهد و ساخت و مدل‌های مربوط به دهه‌های 1980، 1990 و اوایل دهه 2000 را به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه فعلی شامل مزدا MX-5 میاتا 1990، فورد موستانگ کانورتیبل 1988، نیسان اسکای لاین GT-R 1992 و آکورا NSX 1993 است. تویوتا سوپرا، سوبارو WRX STI و ساب 900 توربو SE کانورتیبل نیز در این خودرو قرار دارند.

این مجموعه شامل چندین فراری و لامبورگینی است، از جمله یک فراری کمیاب بلک انزو و یک لامبورگینی آونتادور LP-700 اصلی. این ویدئو یک رژه بی پایان از فلزات گرانبها، با برخی از کمیاب ترین سوپراسپرت ها و مدل های عملکردی است که تاکنون ساخته شده است. برای مثال، بسیاری از مدل‌های مرسدس از نشان سری Black استفاده می‌کنند، اما همه خودروها سطح بالایی ندارند. این موزه دارای یک انقلاب سیاه پونتیاک است.

هیچ کمبودی در مجموعه های ماشینی چشمگیر وجود ندارد. موزه ها، خودروسازان و شهروندان خصوصی خود را دارند. با این حال، تعداد کمی از مجموعه‌ها به اندازه مجموعه‌ای که در موزه خودروی آدرین در رود آیلند وجود دارد، خاص هستند. این مجموعه دارای بیش از 450 خودرو است که همه آنها نگهداری، ثبت نام و آماده رانندگی هستند.

موزه مجموعه را در چندین مکان، از جمله یک انبار و ساختمان‌های خارج از سایت، گسترش می‌دهد. این مکان‌ها معمولاً به روی بازدیدکنندگان بسته هستند، اما Shmee150 این فرصت را پیدا کرد تا کل مجموعه را در یک ویدیوی 23 دقیقه‌ای که فقط سطح همه ماشین‌های جذاب را خراش می‌دهد، بررسی کند.