مک لارن یک اسکوتر برقی شیک با برد 31 مایل می سازد

نه Lavoie و نه McLaren Applied نگفته اند که سری 1 چه زمانی به فروش می رسد، اما دفترچه های سفارش ماه آینده باز می شوند. این شرکت قصد دارد در هفته های آینده جزئیات بیشتری را منتشر کند. مایلیم درباره قدرت، سرعت، قیمت و مقرون به صرفه بودن اسکوتر اطلاعات بیشتری کسب کنیم.



منبع

Lavoie سری 1 را با یک برنامه تلفن همراه جفت می کند. این ویژگی به سوارکار اجازه می دهد تا اسکوتر را ردیابی و مکان یابی کند و در صورت نیاز یک زنگ بازدارنده با صدای بلند را فعال کند. این برنامه دارای ویژگی های اضافی مانند ناوبری گام به گام، آمارهای عمیق و سفارشی سازی است، تقریباً مانند یک مک لارن واقعی. اگر مشکلی در اسکوتر پیش بیاید، برنامه می‌تواند به تیم پشتیبانی Lavoie هشدار دهد، که سپس می‌تواند مالک را در مورد نقص و نحوه حل مشکل مطلع کند.

اسکوتر برقی Lavoie Series 1 این سری 1 نام دارد. از منیزیم مخصوص خودرو ساخته شده و 36 پوند (16.5 کیلوگرم) وزن دارد. 31 مایل (50 کیلومتر) برد الکتریکی را ارائه می دهد و مدت زمان شارژ دو ساعته روی دوشاخه سه پین ​​خانگی دارد. این اسکوتر دارای سیستم ثبت اختراع Flowfold است که با فشار دادن یک دکمه، لولای چرخ های جلو و عقب را جمع می کند و برای ذخیره سازی آسان، ساقه را جمع می کند.

Eliott Wertheimer یکی از بنیانگذاران Lavoie می گوید: “ما می خواستیم وسیله نقلیه ای بسازیم که قابل اعتماد، بدون نقص، کارآمد، قدرتمند، شیک، پر از تکنولوژی روز باشد – و به روشی بسازیم که شما یک ماشین یا موتور سیکلت را می سازید.”

این اسکوتر دارای یک “سیستم روشنایی زمین شکن” است که سوار را با یک چراغ نصب شده در عقب روشن می کند و باعث می شود آنها برای ترافیک و عابران پیاده بیشتر دیده شوند. لاووی اسکوتر را با نورافکن در کناره ها طراحی کرد تا از نظر فیزیکی بزرگتر به نظر برسد و برای سایر وسایل نقلیه راحت تر به نظر برسد، در حالی که یک سیستم روشنایی جلو جاده جلو را روشن می کند. همچنین دارای چراغ های راهنما است که از دسته فرمان و صفحه نمایش یکپارچه فعال می شوند.

عملیات مک لارن شامل بیش از ساخت ابرخودروها و مسابقه در فرمول 1 می شود. مک لارن اپلاید که در سال 1991 با نام مک لارن کامپوزیت تأسیس شد، تخصص فنی خود را به شرکت های خارجی ارائه می دهد و شرکت تابعه خود به نام لاووی را دارد. این شرکت یک اسکوتر برقی ساخته است که این هفته معرفی شد.