پس از دو دهه، تولید Moskvich در ماه دسامبر دوباره شروع می شود

18 عکس ها

لازم به ذکر است که اگرچه رنو روسیه را ترک کرده است، اما قراردادی که به امضا رساند به این خودروساز فرانسوی اجازه می دهد تا ظرف شش سال آینده سهام خود را بازخرید کند. نیسان که دارایی های خود را نیز به قیمت 1 یورو به NAMI فروخت، معامله مشابهی دارد، به این معنی که از نظر تئوری می تواند تا سال 2029 در هر مقطعی بازگردد.



منبع

سازنده کامیون علاقه مند به یافتن شریکی برای ساخت اتومبیل است و ANE گزارش می دهد که با JAC Motors همکاری می کند. اعتقاد بر این است که این خودروساز چینی نه تنها پلت فرم طراحی و مهندسی، بلکه ابزارهای مورد نیاز کارخانه برای ساخت خودروها را نیز تامین می کند.

برنامه مونتاژ 600 وسیله نقلیه تا پایان سال است که 200 دستگاه صرفاً برقی خواهد بود. برای سال 2023، Moskvich قصد دارد تولید خود را به 50000 دستگاه برساند. برای تحقق آن، بر اساس اعلامیه ای که در ماه اوت توسط دفتر شهردار مسکو در ارتباط با کاماز منتشر شد، پنج میلیارد روبل (حدود 82 میلیون دلار) در کارخانه سرمایه گذاری می شود.

اخبار خودرو اروپا به نقل از سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو، خودروهای جدید مسکویچ از دسامبر 2022 از خط مونتاژ خارج خواهند شد. زمانی که رنو سهام کنترلی خود را در کارخانه رنو اتوفراموس فروخت، سوبیانین قول داد که هزاران شغل در کارخانه خودروسازی مسکو که تغییر نام یافته است، حفظ خواهد کرد. مسکویچ. این تاسیسات پس از تصمیم رنو برای خروج از روسیه متوقف شد و از آن زمان تاکنون هیچ خودرویی تولید نکرده است.