چراغ‌های عقب حک شده از هنرمند با استعداد، لمس سفارشی را به خودروهای جذاب اضافه می‌کند

این وب سایت فقط چراغ های عقب را نیز پوشش نمی دهد. Etched Out همچنین فهرست‌هایی برای دستگیره‌های شیفت حکاکی شده، درپوش‌های حکاکی شده دریچه‌ها دارد، یا می‌توانید به سادگی چراغ‌های قدیمی خود را بازسازی کنید تا شبیه جدید شوند. بر اساس پست های TikTok و Instagram که طیف گسترده ای از پروژه های تکمیل شده را نشان می دهد، به نظر می رسد اژدها و طرح های گل محبوب هستند.

ما گمان می کنیم برخی از شما ممکن است تعجب کنید که آیا حک کردن طرح روی چراغ های عقب حتی قانونی است یا خیر. اصلاح روشنایی خودرو همیشه می تواند یک شیب لغزنده باشد. وب سایت Etched Out بر این باور است که همه چیز در حال افزایش است زیرا چراغ ها همچنان همانطور که تبلیغ می شود می درخشند. با این حال، این شرکت به مشتریان علاقه مند توصیه می کند که قبل از خرید با مجری قانون محلی مشورت کنند.





منبع انواع راه‌ها برای سفارشی‌سازی خودروی شما وجود دارد، و با دهه‌ها تجربه خودرویی که در اختیار ماست، کم است. Motor1.com خدمه ندیده اما ما چنین چیزی ندیده ایم.

این فرآیند بسیار ساده به نظر می رسد، اگر بسیار پیچیده باشد. طرح ها روی لنزها کشیده می شوند و سپس با استفاده از مته درمل حک می شوند. طبق وب‌سایت او، پس از تکمیل حکاکی، چراغ‌ها برای پوشش شفاف به یک رنگ‌فروشی فرستاده می‌شوند تا از خطوط جدید ایجاد شده در لنزها محافظت کنند. زمان تحویل از ابتدا تا پایان بسته به زمان حمل و نقل بین 2 تا 4 هفته ذکر شده است. هزینه ذکر نشده است، اگرچه با توجه به اینکه هر شغل به معنای واقعی کلمه یک ایجاد سفارشی است، تعیین رقمی دشوار است.

اخیراً با یک حساب کاربری جالب TikTok به نام روبرو شدیم اچدآوتو نام دقیقاً با محتوا مطابقت دارد. انواع ویدئوهایی را خواهید دید که طیف وسیعی از چراغ‌های عقب خودرو را نشان می‌دهند، اما هر کدام یک ویژگی مشترک دارند: طراحی فوق‌العاده با جزئیات حکاکی شده با دست که در غیر این صورت لنزهای قرمز خسته‌کننده را به هنری واقعی تبدیل می‌کند. و شما می توانید یک مجموعه سفارشی که فقط برای شما ساخته شده است داشته باشید.

حساب TikTok شامل پیوندی به Etched Out است، یک وب‌سایت برای یک شرکت استرالیایی که این چراغ‌های سفارشی در آن ساخته می‌شوند. مطابق با Cars Insider در TikTok، این شرکت توسط یک زن با استعداد و دیوانه ماشین راه اندازی شد که می خواست چراغ های عقب سفارشی برای ماشین خود داشته باشد، اما هیچ مغازه یا حکاکی علاقه مند به انجام کار را پیدا نکرد. بنابراین او کاری را انجام داد که هر علاقه‌مند به خودروی مناسبی انجام می‌داد – به خودش یاد داد این کار را انجام دهد. او چهار سال را صرف حکاکی چراغ‌ها به عنوان سرگرمی کرد و تا زمانی که کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کرد، با تمرین بهتر شد.