گروه فولکس واگن به لیست برندهایی پیوست که تبلیغات توییتر را متوقف می کنند

فولکس واگن در بیانیه ای اعلام کرد: «ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و بسته به تحولات آن در مورد گام های بعدی تصمیم خواهیم گرفت. رویترز.

گروه فولکس واگن جدیدترین شرکت خودروسازی است که پس از تصاحب توییتر توسط مدیرعامل تسلا، حرکتی را انجام داده و به برندهای خود می‌گوید تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کنند. رویترز.

تنها یک هفته از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت و مدیران ارشد را در این فرآیند برکنار کرد، می گذرد. ماسک امسال پلتفرم رسانه های اجتماعی را تصاحب کرد و طبیعتاً شرکت های خودروسازی که در توییتر نیز حضور دارند، قبلاً به این اقدام واکنش نشان داده اند.