BMW سری 5 2023 با استتار کمتر برای فاش کردن نشانه های تولید

15 عکس ها

سری 5 بعدی از طراحی جدید درب بی‌ام‌و بهره می‌برد و متوجه خواهید شد که باواریایی‌ها لایه‌ای اضافی برای پنهان کردن پیچ خوردگی هافمایستر قرار داده‌اند. نمونه اولیه بر روی چرخ‌های 19 اینچی با روکش دو رنگ سوار می‌شد و دارای چراغ‌های جلویی متحرک مانند E60 بود که قبلاً به آن اشاره کردیم. با نگاهی به نمای گلگیرهای عقب و درب عقب، چراغ‌های عقب عریض با دو میله برای طراحی متفاوت از آنچه در سری 3 و سری 7 مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد.

سری 5 تورینگ کاربردی تر چند ماه پس از این سدان وارد بازار خواهد شد و به طور گسترده اعتقاد بر این است که این واگن هر دو مدل الکتریکی i5 و M5 با کارایی بالا را دریافت خواهد کرد. ب‌ام‌و همچنین در حال برنامه‌ریزی بدنه سومی است (نه، نه سری 6 گرن توریسمو عجیب) زیرا یک سدان شاسی بلند را منحصراً در چین تولید و به فروش خواهد رساند.

این خودرو دارای موتور احتراقی بود زیرا i5 صرفاً برقی دارای پلاکی بود که با علامت E ختم می‌شد و روی درها و سپر عقب برچسب‌هایی روی آن نوشته بود: «خودروی الکتریکی». اگر صحبت از آن شد، دیروز یک نمونه اولیه بدون ICE توسط پاپاراتزی‌های خودرو شکار شد. صرف نظر از قوای محرکه، همه مدل‌های 5er طراحی مشترک خواهند داشت، زیرا i5 قرار است روی همان پلت‌فرم CLAR با نسخه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی پلاگین سوار شود.