InTech از خط جدید OVR تریلرهای مسافرتی رونمایی کرد

مدل پرطرفدار OVR Adventure است که حداقل 61880 دلار قیمت دارد. بدیهی است که ارزان‌تر از Navigate است، اما بزرگ‌تر است و برای شش نفر جا دارد. ویژگی برجسته این مدل فضای بار بزرگی است که حتی یک ATV را می توان در آن پارک کرد. این منطقه همچنین می تواند به یک غذاخوری بزرگ و همچنین به یک فضای خواب برای چهار بزرگسال تبدیل شود. بسته به مشخصات و گزینه‌های موجود، تلویزیون، سیستم صوتی و سایر ویژگی‌های جالب نیز وجود دارد تا اقامت شما را دلپذیرتر کند.

تریلر مسافرتی InTeck OVR

21 عکس ها

با حداقل 64000 دلار به مدل بزرگتر و لوکس OVR Navigate ارتقا دهید و از فضای بیشتری برای افراد کمتری در هواپیما بهره مند خواهید شد. دارای یک اتاق خواب اختصاصی است که به طور کامل از سایر قسمت های نشیمن جدا می شود تا خواب کاملی را به شما ارائه دهد. در حالی که مدل ابتدایی OVR را می توان با یک SUV یدک کشید، Navigate به یک کامیون در اندازه F-150 نیاز دارد تا با خیال راحت به مکان های دورافتاده بکسل شود.

هر سه مدل OVR در دو رنگ مختلف موجود هستند – Charcoal Storm (مشکی) و نقره‌ای (سفید با لهجه‌های مشکی). همچنین، هر سه می توانند به صورت اختیاری با پکیج خورشیدی و سایبان جمع شونده برقی مجهز شوند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک منبع زیر کلیک کنید.



منبع InTech احتمالاً بیشتر به خاطر تریلرهای مسافرتی تمام آلومینیومی خود شناخته می شود که در حال حاضر به چندین مدل مختلف ارائه می شوند. یک محصول جدید به خانواده اضافه شده است و برای کسانی طراحی شده است که به دنبال یک تریلر قابل مانور هستند که بتوان آن را به “حتی دورافتاده ترین مکان ها” برد. سری OVR اکنون با سه گزینه در دسترس بسته به طول و تجهیزات عرضه می شود. هر سه مدل حول یک قفس و قاب کاملاً جوش داده شده ساخته شده اند.

مدل پایه OVR Expedition است که از 58380 دلار شروع می شود و برای 5 نفر اقامت دارد. این کوچکترین از این سه نفر است اما هنوز فضای کافی برای یک منطقه نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک اتاق خواب راحت دارد. همچنین یک سایبان تاشو برقی اختیاری با تشخیص باد، یک آشپزخانه کشویی برای استفاده در خارج، و یک سیستم خورشیدی که 400 وات برق ارائه می‌کند نیز وجود دارد.